کد خبر: 645227
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ۱۶:۲۰:۲۷
| |

واکنش سرپرست دوومیدانی به خبر اخراج قهرمان بازی‌های آسیایی

مهدی مبینی به ادعای حسین رسولی مبنی بر اخراج از خوابگاه و عدم پرداخت هزینه‌های کفش و مکمل واکنش نشان داد.

واکنش سرپرست دوومیدانی به خبر اخراج قهرمان بازی‌های آسیایی
کد خبر: 645227
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ۱۶:۲۰:۲۷

حسین رسولی قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های آسیایی هانگژو مدعی شد که شرایط تمرینی خوبی ندارد و در نتیجه اعتراض به این شرایط از اردوی تیم ملی و خوابگاه آفتاب انقلاب اخراج شده است. در این راستا مهدی مبینی سرپرست فدراسیون به اظهارات این ورزشکار واکنش نشان داد و آنها را رد کرد.

به گزارش ایسنا، مبینی، در مورد ادعای حسین رسولی مبنی بر اخراج از اردوی تیم ملی دوومیدانی به ایسنا گفت: از زمانی که به فدراسیون آمده‌ام وظیفه حمایت از ورزشکاران را دارم. کاری ندارم که در گذشته قولی به آنها داده‌ و عمل نکرده‌اند اما زمانی که به فدراسیون آمدم اولین نفر با آقای رسولی تماس گرفتم. دو جلسه دو ساعته با این ورزشکار و مربی‌اش داشتم و قول مساعد حمایت دادیم.

او با بیان اینکه ملزم به اجرای تصمیمات شورای فنی فدراسیون به عنوان مهمترین رکن تصمیم‌گیری هستم، در مورد تشکیل جلسه این شورا و برنامه‌ریزی در مورد ورزشکاران ملی گفت: اعضای این شورا از بهترین‌های دوومیدانی هستند. شورای فنی مصوب کرد که از ۶ ورزشکار به عنوان گروه اول حمایت شود. ‌ بنابراین مبلغ ماهیانه ۲۰ میلیون تومان برای آقای رسولی و ۱۵ میلیون تومان برای پنج نفر دیگر در نظر گرفتیم. از طرفی مبلغ مکمل برای پرتابی‌ها ۱۰ میلیون تومان بود اما فاکتور ۷۰ میلیون تومانی آورده است. با چهار جفت کفش پرتاب و رانینگ برای این ورزشکار هم موافقت کردم و تا آخر هفته آینده وارد می‌شود.

مبینی ادامه داد: قرار است فیزیوتراپ هم از شنبه در آفتاب انقلاب مستقر شود. با آقای رسولی هم صحبت کردم که ماساژور اختصاصی داشته باشد. گفتم تمام قد پشتت هستم. تمرین کن و اگر رکورد هم بزنی پاداش می‌دهم. با اینکه کمیته ملی المپیک حقوق ماهیانه مصوب خود را بعد از کسب سهمیه به ورزشکاران می‌دهد اما من برای دوومیدانی‌کاران حقوق مقرر کرده‌ام.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در واکنش به اینکه رسولی گفته هزینه کفش و مکمل را خودش پرداخت کرده است، گفت: سه هفته است که به فدراسیون آمده‌ام و تازه امضایم امروز در سیستم ثبت شده است. گفتم صبر کن طی چند روز آینده تمام این پول‌ها به حسابت واریز می‌شود. چگونه پرداخت می‌کردم وقتی امضایم تازه امروز ثبت شده است.

او در مورد ادعای رسولی در مورد اخراج از خوابگاه آفتاب انقلاب بیان کرد: او بی‌نظمی‌هایی در خوابگاه ایجاد کرده است. مدیر مجموعه آفتاب انقلاب گزارش داده و در حال بررسی هستیم. به عقیده من ورزشکار ملی الگوست و اخلاق‌مداری سرلوحه است. رابط گذاشتم که بهترین غذا را از بهترین رستوران برایش تهیه کنند. با این حال کسی را هم اخراج نکرده‌ایم و می‌توانید از مربی‌اش بپرسید. خودش اردو را ترک کرده است.

مبینی ادامه داد: گفتیم اگر خوابگاه چند روز آب گرم ندارد به هتل برو تا تعمیرات انجام شود چون قصد داریم خانم‌ها را هم به خوابگاه آفتاب انقلاب بیاوریم تا نظارت و کنترل کنیم. گفت نه می‌خواهم در خوابگاه باشم. ضمن اینکه در اتاقی اسکان داشت که آقای حدادی ۶ ماه آنجا بود.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی با بیان اینکه سیستمی کار می‌کنم و کسی را رها نکرده‌ام، تاکید کرد: همزمان با این مسائل می‌خواهم مسابقات برزگ قهرمانی آسیا را برگزار کنم. ۲۷ کشور اعلام آمادگی کرده‌اند. در حال بازسازی سخت‌افزار و نرم‌افزار هستم و کار را جلو می‌برم. هتل استقلال را هم رزرو کرده‌ایم چون مسابقه باید در شان ایران برگزار شود.

مبینی در مورد اینکه رسولی گفته با مربی‌اش قرارداد نبسته‌اند، گفت: می‌توانید صحت حرف‌هایم را از آقای سپهرزاد مربی آقای رسولی بپرسید. دو هفته قبل گفتم قراردادش را آماده کنید و مبلغش را هم مشخص کردم. قرارداد آقای سپهرزاد هم مکفی‌تر از بقیه مربیان است. ماهیانه ۲۷۰ میلیون تومان برای گروه اول می‌دهم و از شنبه هم پرداختش شروع می‌شود. از طرفی شورای فنی هفته آینده تشکیل می‌شود تا در مورد گروه دوم ورزشکاران هم تصمیم‌گیری کنند تا آنها را هم حمایت کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲

    به تمام مقدسات قسم که نود درصد مسئولین دروغگو هستن و با حداقل میشه گفت که وعده دروغ میدن. دیگر حنای اینها رنگی نداره. خوابگاهی که در این سرما آب گرم نداره چرا ورزشکارران را در اونجا نگه میدارید و اسکان میدید؟!؟ ولاهه بیشتر حرفاش دروغه.باید رودرروو صحبت کنن نه اینکه تنهایی به قاضی بری آقای مسئول.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها