کد خبر: 645127
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۱۸:۵۸:۵۷
| |

استقلال نساجی را چهارتایی کرد/ آبی ها به صدر چسبیدند

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر با برتری قاطع تیم میزبان همراه شد.

استقلال نساجی را چهارتایی کرد/ آبی ها به صدر چسبیدند
کد خبر: 645127
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۱۸:۵۸:۵۷

تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی مازندران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴-۰ به سود استقلال به پایان رسید.

به گزارش خبرورزشی، آرمین سهرابیان در دقیقه ۴۳، امیر مهری دقیقه۶۲، آرمان رمضانی دقیقه ۶۵ و ابوالفضل جلالی در دقیقه ۶۸ گل‌های آبی‌پوشان را به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، زبیر نیک‌نفس (۴۶- سعید مهری)، ابوالفضل جلالی (۷۳- جعفر سلمانی)، آرتور کوین یامگا (۸۳- سامان تورانیان)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، گوستاوو بلانکو (۵۸- آرمان رمضانی) و پیمان بابایی (۴۶- مهرداد محمدی).

ترکیب نساجی: رشید مظاهری، وحید محمدزاده (۴۴- امیرمهدی جانملکی)، امیرمحمد هوشمند، سیداحسان حسینی، مرصاد سیفی، صابر حردانی (۷۱- آریا برزگر)، اسماعیل بابایی (۷۱- محمدرضا ترابی)، محمود قائدرحمتی، فرشید اسماعیلی، نونو دلگادو (۵۷- حسین زامهران) و محمدرضا آزادی.

داور: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه ۲۵: اسماعیل بابایی از راه دور اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: ارسال صالح حردانی با ضربه سر گوستاوو بلانکو همراه شد که ضربه مهاجم آرژانتینی استقلال با اختلاف کمی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: پاسکاری استقلالی‌ها در این دقایق جواب داد و توپ ارسالی ابوالفضل جلالی را آرمین سهرابیان با سر وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

دقیقه ۳+۴۵: وحید محمدزاده توپ ارسالی از نقطه کرنر را می‌رفت با ضربه سر از روی اشتباه سیدحسین حسینی وارد دروازه استقلال کند، ولی ضربه او پس از برخورد به مدافع آبی‌پوشان به کرنر رفت.

نیمه دوم

 دقیقه ۶۲: پاس رضاوند روی قوس محوطه جریمه به رمضانی رسید و او با پاس پشت پا، توپ را برای محمدی کاشت که شوت این بازیکن ابتدا به پای احسان حسینی و سپس امیرمهدی جانملکی برخورد کرد و وارد دروازه شد.

دقیقه ۶۴: استقلال یک ضدحمله سریع را ترتیب داد. پاس مهری به محمدی رسید و او نیز رمضانی را در سمت چپ صاحب توپ کرد که این مهاجم در مصاف تک به تک با مظاهری، موفق شد توپ را وارد دروازه حریف کند.

دقیقه ۶۸: جلالی از سمت چپ حرکت کرد و سپس به عرض زد که شوت محکم و روی پای این بازیکن پس از برخورد به یکی از مدافعان ارتفاع گرفت و از بالای سر مظاهری رد شد و به گل چهارم آبی پوشان تبدیل شد.

دقیقه ۷۲: ارسال سعید مهری از سمت چپ در پشت نقطه پنالتی به آرمان رمضانی رسید که ضربه سر او را مظاهری مهار کرد.

دقیقه ۸۱: جعفر سلمانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت فنی و تماشایی او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵: روی پاس مهدی پور، جعفر سلمانی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و در شرایطی که مظاهری با تصور ارسال کمی از دروازه بیرون آمده بود، ضربه مستقیم و زمینی سلمانی به تیرک دروازه برخورد کرد و کل خط دروازه را طی کرد و از سمت مقابل به بازیکنان استقلال رسید که در ادامه این توپ به جایی نرسید.

دقیقه ۸۷: ضربه زمینی آرش رضاوند را رشید مظاهری مهار کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها