کد خبر: 644408
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۱۰:۲۵:۳۵
| |

قرعه‌ مرگ لیگ قهرمانان با حضور اینتر

آخرین تیم‌های صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان این فصل فردا شب مشخص خواهند شد.

قرعه‌ مرگ لیگ قهرمانان با حضور اینتر
کد خبر: 644408
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۱۰:۲۵:۳۵

تا حدود زیادی تکلیف تیم‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شده است و تیم‌ها در شب داغ آخر دور گروهی برای به دست آوردن دو جایگاه می‌جنگند.

به گزارش ورزش سه، فرداشب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به پایان می‌رسد. حالا و پس از به اتمام رسیدن شب اول هفته آخر دور گروهی مسابقات، ۱۴ تیم از ۱۶ تیم، حضورشان را در مرحله یک‌هشتم نهایی قطعی‌ کرده‌اند. به این ترتیب دو جایگاه خالی باقی مانده است که باید تا پس از بازی‌های فرداشب صبر کنیم و ببینیم کدام تیم‌ها می‌توانند خودشان را به این دو جایگاه برسانند.

گروه A

بایرن مونیخ و کپنهاگن با قرار گرفتن در رده‌های اول و دوم، در مرحله یک‌هشتم نهایی بازی خواهند کرد. گالاتاسرای سوم شد و در لیگ اروپا بازی می‌کند. منچستر یونایتد نیز با ماندن در قعر جدول، از رقابت‌های اروپایی خارج شد.

گروه B

آرسنال و آیندهوون که از قبل صعودشان را قطعی کرده بودند در بازی امشب به تساوی رسیدند. سویا نیز در حالی که می‌توانست به لیگ اروپا راه پیدا کند، مقابل لانس فرانسه شکست خورد و در رتبه آخر قرار گرفت. فرانسوی‌ها هم سوم شدند و به لیگ اروپا رفتند.

گروه C

رئال مادرید که قبلا صدرنشینی‌اش را قطعی کرده بود، با شکست یونیون برلین انتهای جدولی دور گروهی را به شکلی عالی به پایان رساند. ناپولی هم قبلا صعودش را قطعی کرده بود و امشب براگا را شکست داد. تیم پرتغالی نیز به لیگ اروپا رفت.

گروه D

رئال سوسیه‌داد در جوزپه مه‌آتزا مقابل اینتر یک امتیاز ارزشمند گرفت و بالاتر از آنها در صدر گروه ایستاد. بنفیکا هم در دوئل مقابل سالزبورگ پیروز و سوم شد تا فصل را در لیگ اروپا ادامه دهد.

گروه E

تیم صدرنشین این گروه در دیدار چهارشنبه شب بین اتلتیکو مادرید و لاتزیو در واندا متروپولیتانو مشخص خواهد شد. شاگردان سیمئونه برای صدرنشینی به یک تساوی نیاز دارند.

گروه F

دورتموند از قبل صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرده است، اما تکلیف صدرنشینی همچنان مشخص نیست. رده دوم هم ممکن است به هر یک از سه تیم باقیمانده برسد: پاری‌سن‌ژرمن، نیوکسل و میلان. فرانسوی‌ها در صورت پیروزی مقابل دورتموند هم به دور بعد صعود می‌کنند و هم صدر را از دورتموند می‌گیرند. نیوکسل برای صعود نیازمند شکست دادن میلان و تساوی یا باخت پی‌اس‌جی مقابل دورتموند است. روسونری هم برای صعود حتما باید نیوکسل را شکست دهد و در آن سمت نیز پی‌اس‌جی به دورتموند ببازد.

گروه G

یک گروه دیگر که سرنوشتش مشخص شده است. منچسترسیتی و لایپزیش در این گروه در رده اول و دوم قرار گرفته و به مرحله یک‌هشتم صعود کرده‌اند.

گروه H

بارسلونا که از قبل صعود کرده با یک تساوی مقابل رویال آنتورپ هم می‌تواند صدرنشینی‌اش را قطعی کند. البته اگر شاختار دونتسک نتواند تفاضل گلی که از بارسا کمتر دارد را جبران کند هم همین اتفاق خواهد افتاد. تفاضل بارسا 7+ است و شاختار ۰. پورتو فرداشب در صورت کسب یک تساوی در دراگائو رده دوم را کسب خواهد کرد.

سیدبندی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان این فصل به این شکل خواهد بود:

سید یک:

بایرن مونیخ

آرسنال

رئال مادرید

رئال سوسیه‌داد

اتلتیکو/ لاتزیو

دورتموند/ پی‌اس‌جی

منچسترسیتی

بارسلونا/ شاختار

سید دو:

کپنهاگن

آیندهوون

ناپولی

اینتر میلان

اتلتیکو/ لاتزیو

دورتموند/ پی‌اس‌جی/ نیوکسل/ میلان

لایپزیش

بارسلونا/ پورتو/ شاختار

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها