کد خبر: 643739
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۷ ۱۰:۳۵:۳۳
| |

پرداخت میلیاردی به حسن یزدانی و ستارگان کشتی

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برای مصون نگه‌داشتن ملی‌پوشان آزادکار از خطر مصدومیت در آستانه المپیک، چیزی حدود ۸ میلیارد تومان به ابرستاره‌های کشتی آزاد پرداخت کرد تا قید سرشاخ شدن در لیگ برتر را بزنند.

پرداخت میلیاردی به حسن یزدانی و ستارگان کشتی
کد خبر: 643739
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۷ ۱۰:۳۵:۳۳

چندی پیش بود که خبر پرداخت میلیاردی علیرضا دبیر به حسن یزدانی نقل محافل شد. خیلی‌ها مدعی شدند پس از آن‌که رئیس فدراسیون کشتی در اظهارنظری جنجالی با اشاره به عمل کتف حسن یزدانی عنوان کرد هیچ کشتی‌گیری تاکنون نتوانسته پس از عمل کتف به میادین بازگردد و در واقع حمایتی از او نداشته، حالا خواسته با پرداخت رقمی میلیاردی، حمایتش را از ستاره کشتی آزاد ایران نشان دهد.

به گزارش ایرنا، پرداخت حدودا ۲ میلیاردی دبیر به یزدانی درحالی در رسانه‌ها به «جایزه مدال المپیک پیش از رقابت‌های پاریس» تعبیر شد که حالا مشخص شده، دبیر نه تنها به یزدانی بلکه به ۴ ستاره دیگر کشتی آزاد هم پرداخت میلیاردی داشته تا ملی‌پوشان به خاطر مسائل مالی، برای کشتی‌گرفتن در لیگ برتر وسوسه نشوند.

طبق شنیده‌ها دبیر چیزی حدود ۹ میلیارد تومان برای ستارگان کشتی آزاد ایران هزینه کرده تا آن‌ها را از آسیب‌های احتمالی در جریان رقابت‌های لیگ برتر مصمون نگه دارد.

امیرحسین زارع ابرستاره سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد رقمی حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، رحمان عموزاد ملقب به رحمان بی‌رحم حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، کامران قاسم‌پور گلادیاتور تیم ملی حدود یک میلیارد تومان و اندی، یونس امامی هم تقریبا یک میلیارد تومان از رئیس فدراسیون کشتی دریافت کرده‌اند و این درحالی است که گفته می‌شود مجتبی گلیج هم ممکن است از این پاداش بهره‌مند شده باشد.

هرچند که یونس امامی مجبور شد یک کشتی در لیگ برتر برای تیم هوتن بگیرد اما جوایز میلیاردی دبیر به این ستاره‌ها صرفا تدبیر درستی بود تا رقم‌های رد و بدل شده تیم‌های متمول در لیگ برتر کشتی آزاد باعث نشود تا در فاصله ۸ ماه مانده به المپیک پاریس، ملی‌پوشی خود را در آستانه مصدومیتی جبران‌ناپذیر قرار دهند و شرایط خود و فدراسیون کشتی را برای حضور در آوردگاهی به بزرگی المپیک به مخاطره بیندازد.

این اقدام تحسین‌برانگیز درشرایطی صورت گرفته که مشابه آن‌را در کم‌تر فدراسیونی می‌توان مشاهده کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها