کد خبر: 643616
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اعتراف عجیب مسی؛ می‌خواستم بروم پیش رونالدو!

لیونل مسی، فوق ستاره اینترمیامی، اعتراف کرد قبل از انتقال به MLS وسوسه شده بود که به کریستیانو رونالدو در لیگ برتر عربستان سعودی بپیوندد زیرا این لیگ «بسیار قدرتمند» شده است.

اعتراف عجیب مسی؛ می‌خواستم بروم پیش رونالدو!
کد خبر: 643616
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۱۸:۰۰:۰۰

لیونل مسی گفت قبل از امضای قرارداد با اینترمیامی، وسوسه پیوستن به کریستیانو رونالدو در لیگ برتر عربستان را در سر داشت.

به گزارش اعتمادآنلاین، مسی در تابستان پس از جدایی از پاری سن ژرمن به صورت رایگان به تیم MLS اینترمیامی پیوست. برنده جام جهانی تاثیر زیادی بر فوتبال ایالات متحده گذاشته است و جام لیگ را با این تیم فتح کرد. او به هم‌تیمی‌های سابق خود در بارسلونا یعنی جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس مشاوره داد تا به این باشگاه اضافه شوند. مسی اکنون تایید کرده است که گزینه انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان را در اختیار داشته و احتمال دنبال کردن رقیب همیشگی‌اش یعنی رونالدو در خاورمیانه را در نظر گرفته است.

مسی به تایم گفت: «اولین گزینه من بازگشت به بارسلونا بود، اما ممکن نشد. سعی کردم برگردم و این اتفاق نیفتاد. همچنین درست است که بعدها خیلی به رفتن به لیگ عربستان فکر می‌کردم، جایی که در آن بازی می‌کردم؛ من این کشور را می‌شناسم و آنها رقابت بسیار قدرتمندی ایجاد کرده‌اند که می‌تواند در آینده به لیگ مهمی تبدیل شود یا به آن نزدیک شوند. گزینه‌های من عربستان سعودی یا MLS بود و هر دو گزینه به نظرم بسیار جالب بودند.»

لیگ حرفه‌ای عربستان سرمایه‌گذاری زیادی برای جذب نام‌های مطرحی مانند رونالدو، نیمار و کریم بنزما انجام داده است، اما به‌رغم پیشنهادهای پرسود، موفق به جذب مسی نشد. مسی در عوض ایالات متحده را انتخاب کرد، جایی که تاثیر او در خارج از زمین نیز محسوس بوده است. طبق گزارش‌ها، اینترمیامی با وجود افزایش قیمت‌ها به دلیل آمدن مسی، بلیت‌های فصل 2024 را به فروش رسانده است. حضور این فوق ستاره آرژانتینی در ایالات متحده باعث افزایش علاقه به این ورزش شده است، به طوری که A-listers مانند لبرون جیمز و کیم کارداشیان برای تماشای بازی او آمده‌اند.

مسی در حال حاضر از یک استراحت نادر پس از پایان دوره MLS لذت می‌برد، اما در طول فصل به‌سختی در باشگاه کار می‌کند. هنگام تعطیلی رقابت‌های لیگ او در تیم ملی مشغول است. حواصیل‌ها قرار است به میادین بازگردند و اولین بازی تدارکاتی خود را در 19 ژانویه مقابل السالوادور برگزار کنند. ممکن است در آن زمان یکی دیگر از هم‌تیمی‌های سابق بارسا به مسی پیوسته باشد. انتظار می‌رود لوئیس سوارز برای یک فصل به او در میامی بپیوندد، اگرچه او اخیراً به دلیل یک مشکل نگران‌کننده زانو به بازنشستگی‌اش اشاره کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها