کد خبر: 642947
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ۱۷:۴۵:۴۳
| |

تکرار زوج رویایی؛ سوارز و مسی بالاخره به هم می‌رسند!

رناتو گائوچو، سرمربی گرمیو در پاسخ به خبرنگاران در مورد خداحافظی از سوارز این جدایی را تایید کرد.

تکرار زوج رویایی؛ سوارز و مسی بالاخره به هم می‌رسند!
کد خبر: 642947
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۰ ۱۷:۴۵:۴۳

این مهاجم کهنه کار اوروگوئه‌ای که از ژانویه سال 2023 در تیم گرمیو برزیل فعالیت می‌کند، در پایان سال 2023 با فسخ زودهنگام قراردادش از فوتبال باشگاهی برزیل خداحافظی خواهد کرد. سوارز پس از آن آزاد خواهد بود تا به ایالات متحده برود و با مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا در تیم آمریکایی اینتر میامی دوباره همبازی شود.

به گزارش ورزش سه، رناتو گائوچو، سرمربی گرمیو در پاسخ به خبرنگاران در مورد خداحافظی از سوارز این جدایی را تایید کرد: "آیا ما او را از دست می‌دهیم؟ بله، بدون شک او را همه بسیار دوست دارند. من از کار با یک بازیکن حرفه‌ای بزرگ، یکی از بهترین‌های جهان لذت بردم. این خلأ تا سال آینده باقی خواهد ماند، زیرا یافتن فردی با استعداد و توانایی او آسان نیست. اگر شخص دیگری را هم پیدا کنیم، آوردن او از نظر مالی غیرممکن است. متأسفانه همانطور که قبلاً گفتم ماندن برای او بسیار سخت شد و او می‌رود و خلاء او در خط حمله گرمیو وجود خواهد داشت. این به هیئت مدیره و رئیس بستگی دارد که سعی کنند و مهاجم دیگری را پیدا کنند. این یک لذت بزرگ بود، نه تنها برای من بلکه برای کل باشگاه. بازیکنی که همیشه خودش را برای تیم فدا می‌کرد، یک حرفه‌ای نمونه."

رناتو در مورد تاثیری که سوارز در دوران حضورش در لیگ برزیل بر جای گذاشت گفت : "این یک اندوه بزرگ برای همه ما است. او در ابتدای سال وارد شد و کمک زیادی به ما کرد، هواداران با حضور او مسحور شدند. او در داخل و خارج از زمین حرفه‌ای است. بی سر و صدا به تیم رسید و هر چالشی را قبول کرد. حتی وقتی میخواستم در بازی یا تمرین به او استراحت بدهم هم این را نمی‌پذیرفت. او می‌خواهد در هر بازی حضور داشته باشد."

سوارز در آخرین بازی خانگی خود به عنوان بازیکن گرمیو در روز یکشنبه برابر واسکو دوگاما شرکت خواهد کرد. آخرین بازی او در خارج از خانه مقابل فلومیننزه در 7 دسامبر خواهد بود و بعد از آن او می‌تواند مدتی تا شروع تمریناتش با اینترمیامی استراحت کند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها