کد خبر: 637880
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۱۵:۲۷
| |

زمان کوچ استقلال و پرسپولیس از آزادی مشخص شد

طی جلسات برگزار شده کاشت چمن جدید ورزشگاه آزادی به تعویق افتاده و استقلال و پرسپولیس تا چند ماه می توانند در این ورزشگاه بازی کنند.

زمان کوچ استقلال و پرسپولیس از آزادی مشخص شد
کد خبر: 637880
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۱۵:۲۷

ماجرای خراب شدن چمن ورزشگاه آزادی در هفته های گذشته بحث داغ فوتبال ایران بوده است؛ در این خصوص گفته می شد که استقلال و پرسپولیس باید هرچه سریع‌تر ورزشگاه جایگزین را برای دیدارهای خانگی خود برگزینند و حتی بحث خروج آنها از تهران هم مطرح شد.

به گزارش ورزش سه، در نهایت اما طی جلساتی که مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی برگزار کردند، قرار بر این شد که سرخابی ها فعلا در آزادی از حریفان میزبانی کنند و کاشت چمن جدید به تعویق بیفتد.

با توجه به موضع استقلال و پرسپولیس مبنی بر عدم خروج از تهران برای برگزاری دیدارهای خانگی قرار بر این شده که تا بهمن یا اسفند ماه بازی ها روی چمن آزادی برگزار شود و مسئولان شرکت توسعه و تجهیز آن زمان برای کاشت جدید اقدام کنند.

با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است ورزشگاه تختی تهران تا آن زمان آماده شود تا استقلال و پرسپولیس بتوانند از اواسط نیم فصل دوم تا پایان فصل مسابقات خانگی خود را در تختی برگزار کنند و بعد از کاشت و آماده سازی چمن ورزشگاه آزادی از ابتدای فصل آینده دوباره به این ورزشگاه برگردند.

با این تفاسیر مشکل میزبانی استقلال و پرسپولیس در آزادی فعلا به صورت موقت برطرف شده و تا چند ماه آینده هم مشکلی برای برگزاری مسابقات این دو تیم در ورزشگاه پیر پایتخت وجود نخواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها