کد خبر: 634447
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۱ ۱۰:۳۰:۲۸
| |

حمایت تحسین‌برانگیز فوق‌ستاره لهستان از زنان افغان + عکس

ستاره والیبال لهستان از تیم ملی والیبال زنان افغانستان حمایت کرد.

حمایت تحسین‌برانگیز فوق‌ستاره لهستان از زنان افغان + عکس
کد خبر: 634447
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۱ ۱۰:۳۰:۲۸

 تیم ملی زنان افغانستان در بازی‌های آسیایی هانگژو چین با نتیجه سه بر صفر و با نتایج عجیبی مقابل ژاپن باخت (ست دوم ۲۵ بر ۰) و باعث تعجب و تمسخر والیبال افغانستان در بین هواداران والیبال در جهان شد.

به گزارش ورزش سه، پس از این اتفاق بارتوش کورک قطر پاسور و ستاره تیم ملی والیبال لهستان که مسابقات انتخابی المپیک را به دلیل مصدومیت از دست داده در حمایت از تیم ملی والیبال بانوان افغانستان یک استوری منتشر کرد.

بارتوش کورک در این استوری نوشت: با احترام فراوان، بعضی از مردم تمام زندگی‌شان را به خطر می اندازند تا عادی زندگی کنند، کاری که عاشقش هستند را انجام دهند و امید را گسترش بدهند، آنها مستحق هر مدالی که وجود دارد هستند.

بارتوش کورک با این استوری زیبا نشان داد که انسانیت حد و مرز ندارد و اینگونه به حمایت از تیمی پرداخت که سال‌ها والیبال در آن ممنوع و توپ و تور را در آن به آتش می‌کشیدند.

گفتنی است والیبال زنان افغانستان چند روز پیش در یک بازی عجیب و با نتایج ۲۵ بر ۲, ۲۵ بر ۰ و ۲۵ بر ۵ مقابل تیم ژاپن شکست خورده بود که باعث شگفتی زیادی در سراسر جهان شد. البته این اتفاق در آسیا مسبوق به سابقه است و قبلاً هم تیم ویتنام در قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا مالدیو را با نتایج ۲۵ بر ۲، ۲۵ بر ۱ و ۲۵ بر ۲ شکست داده بود

بارتوش کورک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ایرانی ارسالی در
    سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲

    درود به شرفت مرد ... زیباترین جمله ای بود که در چند سال اخیر شنیده بودم... بسیار زیبا و تحسین برانگیز.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها