کد خبر: 633563
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ۰۱:۴۵:۵۱
| |

بارسلونا از ایرانی‌ها کامبک خورد!

پالما با گلزنی دو ستاره ایرانی خود موفق به کسب پیروزی ارزشمند مقابل بارسلونا شد.

بارسلونا از ایرانی‌ها کامبک خورد!
کد خبر: 633563
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ۰۱:۴۵:۵۱

 در مهم‌ترین مسابقه فصل لیگا ناسیونال اسپانیا و بازی هفته هشتم این رقابت‌ها که زودتر از موعد برگزار شد، تیم مایورکا پالما در حالی که حسین طیبی، سالار آقاپور و مسلم اولادقباد را در اختیار داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (به وقت ایران) مقابل تیم بارسلونا قرار گرفت.

به گزارش ورزش سه، بارسلونا که در دو مسابقه رفت و برگشت فصل قبل لیگا ناسیونال موفق به کسب پیروزی مقابل یاران طیبی و اولادقباد نشده و فقط در کوپا دل ری توانسته بود مایورکا پالما را شکست بدهد، در دیدار امشب نیز توانست به برتری دو بر صفر در نیمه اول دست پیدا کند و در دقیقه ۲۶ گل سوم را وارد دروازه پالما کند.

پالما که از ابتدای فصل و در سه دیدار پیاپی لیگا ناسیونال موفق به کسب پیروزی شده بود و نمی‌خواست در حضور تماشاگرانش بازنده بازی مقابل آبی اناری‌ها باشد، در دقیقه ۲۷ توسط حسین طیبی، بهترین گلزن خود توانست گل اول را بزند و امیدهایش برای بازگشت را زنده کند.

بارسلونا یک دقیقه پس از گلزنی طیبی توانست گل چهارم را بزند و در آستانه برتری قرار بگیرد، اما پالما دو گل در دقایق ۲۸ و ۳۱ توسط گاردیلو و کلبر به ثمر رساند و اختلاف را به یک گل کاهش داد و باز هم روی به پاور پلی آورد.

سالار آقاپور که در نقل و انتقالات تابستانی از مس سونگون راهی پالما مایورکا شده و هم‌تیمی طیبی و اولادقباد شده بود، پس از سه هفته ناکامی در گلزنی مهم‌ترین و جذاب‌ترین بازی را برای انجام این کار انتخاب کرد و توانست در دقیقه 34 روی پاس مسلم اولادقباد، با شوت زمینی تماشایی از سمت راست زمین دروازه بارسلونا را باز کند و کار را به تساوی بکشد.

پالما که پس از گلزنی طیبی و اولادقباد نتیجه را چهار بر چهار کرد، در دقیقه 37 توسط فابینهو که گل در نیمه نخست گل به خودی زده بود، موفق شد پنجمین گل را وارد دروازه آبی اناری‌ها کند و با این کامبک بزرگ به برتری برسد.

تیم فوتسال مایورکا پالما که باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان شرکت کند، در جدال زودهنگام با بارسلونا توانست به برتری 5 بر 4 برسد تا 12 امتیازی شود و به یکه‌تازی خود در صدر جدول لیگا ناسیونال اسپانیا ادامه بدهد.

حسین طیبی، ستاره ایرانی پالما که فصل قبل همراه با این تیم و پیش‌تر در غیرت قزاقستان و بنفیکای پرتغال تجربه گلزنی مقابل بارسلونا را داشت، دوباره این کار را انجام داد تا در این فصل 5 گله شود و همچنان در صدر جدول برترین گلزنان لیگا اسپانیا بماند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها