کد خبر: 633215
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۲ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از جزئیات صورت‌های مالی سرخابی‌ها گزارش می‌دهد:

زیان استقلال ۴۰۰ میلیارد بیشتر از پرسپولیس؛ تیزبازی خطیر برای بهتر کردن کارنامه‌اش!

استقلال در مجموع و بر اساس اطلاعات منتشر شده ۵۲۹ میلیارد تومان زیان داشته اما زیان پرسپولیس ۱۴۲ میلیارد تومان بوده است.

زیان استقلال ۴۰۰ میلیارد بیشتر از پرسپولیس؛ تیزبازی خطیر برای بهتر کردن کارنامه‌اش!
کد خبر: 633215
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۲ ۱۸:۰۰:۰۰

استقلال در صورت مالی حسابرسی نشده ۱۲ماهه که روی سایت کدال گذاشته به زیان ۵۲۹ میلیارد تومانی رسیده است. اما آیا واقعاً استقلال در یک سال بیش از نیم همت زیان داده است؟

به گزارش اعتمادآنلاین، در این زمینه گفته شده که علی خطیر به نوعی زرنگ‌بازی درآورده است. او آمده زیان مدیریت‌های قبل را بالا نشان دهد که سال دیگر بگوید من باشگاه را با این مبلغ زیان تحویل گرفتم!

در صورت‌های مالی آمده که کل درآمد استقلال در سال گذشته ۵۶ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۸ میلیارد تومان از طریق اسپانسر بوده است. در صورت‌های مالی آبی‌ها ۴۸۴ میلیارد تومان قراردادهای بازیکنان و کادر فنی است. در همین نقطه یک سوال بسیار بزرگ به وجود می‌آید: اینکه مدیران استقلال چطور می‌خواهند رقم سال گذشته را به ۲۵۰ میلیارد تومان برسانند و سقف را رعایت کنند؟ این خودش علامت سوال بزرگی است.

استقلال در مجموع و بر اساس اطلاعات منتشرشده ۵۲۹ میلیارد تومان زیان داشته، اما زیان پرسپولیس ۱۴۲ میلیارد تومان بوده است؛ یعنی استقلال در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان زیان بیشتر از پرسپولیس داشته است. نکته این است که زیان پرسپولیس برای فصل قبل ۱۴۲ میلیارد تومان و برای فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ مبلغ ۱۱۱ میلیارد تومان بوده است؛ یعنی کلاً ۳۱ میلیارد تومان به زیان پرسپولیس اضافه شده است. این در حالی است که اگر آپشن ۶۰ میلیارد تومانی قهرمانی لیگ و جام حذفی اعضای تیم پرسپولیس از این زیان کسر شود، نشان می‌دهد زیان پرسپولیس در حدود ۸۰ میلیارد تومان است.

بررسی صورت‌های مالی نشان می‌دهد عملکرد پرسپولیس در‌ فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ بهتر از فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ بوده است. این در حالی است که اگر از محل قهرمانی لیگ و جام حذفی، سازمان لیگ پولی به پرسپولیس پرداخت می‌کرد و درآمدی به دست می‌آمد یا هزینه‌ها بیشتر نمی‌شد اوضاع برای قرمزها خیلی بهتر پیش می‌رفت. اما از طرف دیگر هزینه‌های استقلال افزایش سرسام‌آوری داشته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • عليرضا اشتياني ارسالی در
    دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲

    باسلام. خیلی کوتاه میخوام ببینم با فضولی کرون تو کاره مردم،چی به شما میرسه واقعاااا.میشه با ذکر مثال نام ببرید؟؟؟؟؟

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها