کد خبر: 633003
|
۱۴۰۲/۰۶/۳۱ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

اختصاصی «اعتمادآنلاین»:

اعتراف عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به شکستن سقف بودجه/ آبی‌ها در مسیر کسر امتیاز؟ + ویدئو

عضو هیات مدیره استقلال ناخواسته در مورد مبلغ قراردادهای بازیکنان این باشگاه در فصل جاری دست به افشاگری زد.

اعتراف عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به شکستن سقف بودجه/ آبی‌ها در مسیر کسر امتیاز؟ + ویدئو
کد خبر: 633003
|
۱۴۰۲/۰۶/۳۱ ۱۸:۰۰:۰۰

علیرضا خانی، عضو هیات مدیره استقلال، با حضور در یک برنامه تلویزیونی در مورد وضعیت باشگاه استقلال صحبت کرد و ناخواسته حرفی به زبان آورد که به نظر می‌رسد برای این باشگاه مشکل‌ساز شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، این مدیر استقلال در بخشی از صحبت‌هایش گفت: اواسط مرداد مبلغ ۴۰ میلیارد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم. اگر بدهکار نبودیم می‌توانستیم این ۴۰ میلیارد را به عنوان ۱۰ درصد مبلغ فصل جاری پرداخت کنیم.

اینکه ۱۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال می‌شود ۴۰ میلیارد تومان به این معناست که مجموع ارقام قراردادهای آبی‌ها ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است. از آنجایی که باشگاه استقلال امسال مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست نیاورده سقف بودجه‌اش طبق اعلام فدراسیون و سازمان لیگ رقمی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. بنابراین می‌توان گفت آبی‌ها مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان بیشتر از سقف بودجه خود هزینه کرده‌اند.

در روزهای گذشته سپاهان به دلیل شکستن سقف بودجه با کسر امتیاز و جریمه مواجه شد. همین‌طور پرونده باشگاه پرسپولیس نیز در کمیته انضباطی در حال بررسی است و استقلال یکی از شاکیان سرخ‌ها محسوب می‌شود.

حالا با سوتی ناخواسته عضو هیات مدیره استقلال به نظر می‌رسد آبی‌ها هم در زمینه سقف بودجه با مشکل روبه‌رو خواهند شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها