کد خبر: 630348
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۱۳:۴۵:۱۷
| |

گل شماره هزار استقلال آفساید بود!/ چرا از سود اشتباه داوری کسی چیزی نمی‌گوید؟ + عکس

جمعه شب مهدی سیدعلی کارشناس داوری برنامه شب‌های فوتبالی بود و در شبکه تخصصی ورزش اعلام کرد گل استقلال به استقلال خوزستان در هفته چهارم مردود بوده است!

گل شماره هزار استقلال آفساید بود!/ چرا از سود اشتباه داوری کسی چیزی نمی‌گوید؟ + عکس
کد خبر: 630348
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۱ ۱۳:۴۵:۱۷

استقلال و پرسپولیس دو تیم پرطرفدار فوتبال ما هستند که کوچک‌ترین اتفاق ساده در این دو تیم تبدیل به حاشیه ای بزرگ می‌شود. پس وقتی یک رسم رایج در فوتبال ما که مربیان و بازیکنان ناکامی در نتیجه را گردن داوری می‌اندازند در این دو تیم تکرار شود، قابل حدس است که چه اتفاقاتی می‌افتد و اگر این مسیر برعکس شود، چه بروز گوینده حقیقت می آید!

به گزارش خبرورزشی، همیشه قبل از هر مسابقه داورانی که برای بازی این دو تیم انتخاب می‌شوند، تحت شدیدترین فشارها از سوی هوادارانشان قرار می‌گیرند. بعد از بازی هم که تکلیف مشخص است، خدا نکند که این دو تیم برنده نباشند! اما اگر با اشتباه داوری بردند چه؟ کسی چیزی می‌گوید؟

دیدار هفته چهارم استقلال با همنام خوزستانی از چند جهت دیداری بسیار مهم بود. اول اینکه استقلال بعد از دو پیروزی در هفته سوم به سپاهان باخت و برای اینکه از کورس مدعیان صدر جدول عقب نماند باید در هر شرایطی پیروز می‌شد. دوم اینکه تقابل استقلال با برادر همنام خوزستانی در تمام دهه‌های گذشته حساس و جذاب بوده است.

حضور سیروس پورموسوی روی نیمکت استقلال خوزستان و پیشینه‌ای که از اختلافات او با جواد نکونام سراغ داریم نیز دلیل دیگری برای حساسیت این مسابقه بود. و بالاخره حملات جواد نکونام به مدیران باشگاه و شرایطی که این روزها استقلال دارد را نیز همه می‌دانید!

اما تمام این‌ها به کنار، در این مسابقه هزارمین گل تاریخ استقلال در ادوار لیگ برتر به ثمر رسید. گلی که یک ستاره پرسپولیسی زد، مهرداد محمدی که تحت فشار شدیدی در این فصل قرار دارد. حال تصور کنید وقتی کارشناسان با تجربه داوری در تریبون‌های رسمی مثل تلویزیون و رسانه‌ها به صراحت از مردود بودن این گل می‌گویند، موضوع چقدر اهمیت پیدا می‌کند.

مهدی سیدعلی تنها کارشناسی نبود که گفت این گل آفساید بود و البته که قبل از ارسال هم خطایی به اشتباه اعلام شده بود. هر کدام این‌ها یعنی اگر کمک داور ویدیویی داشتیم شاید الان نتیجه این بازی بدون گل بود!

حالا سوال؛ لشکری که بعد هربازی به داوری‌ها می‌تازند وخود را مظلوم و امتیازات بربادرفته را در جداول به حساب می‌گذارند، الان کجا هستند؟

استقلال گل آفساید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

    الا کجا مهرداد محمدی تو افسایده 🤨🤐

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها