کد خبر: 629891
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۲۲:۱۰:۲۹
| |

فقط یک امضا تا اولین خرید خارجی نکونام/ استقلال به این بازیکن پرحاشیه نزدیک‌تر شد

بازیکن آفریقایی مورد قبول جواد نکونام واقع شد و همین مسئله احتمال حضورش در استقلال را افزایش داده است.

فقط یک امضا تا اولین خرید خارجی نکونام/ استقلال به این بازیکن پرحاشیه نزدیک‌تر شد
کد خبر: 629891
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۷ ۲۲:۱۰:۲۹

چند روز قبل این بحث مطرح شد که استقلال با یک بازیکن اهل کشور مصر به نام عمرو ورده مذاکره کرده و به توافقات ابتدایی هم رسیده است. البته در این فرایند فراز و نشیب‌هایی هم به وقوع پیوست ولی حالا به نظر می‌رسد قضیه جدی‌تر از هفته گذشته دنبال می‌شود و احتمال دارد این بازیکن آفریقایی تا قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات با استقلال قرارداد امضا کند.

به گزارش خبرورشی، در همین خصوص کادر فنی استقلال مدعی‌اند جواد نکونام عمرو ورده را به لحاظ فنی تایید کرده و معتقد است او از نظر توانایی می‌تواند به استقلال کمک کند روی همین اصل روند گفتگوها با این فوتبالیست مصری و مدیر برنامه‌هایش سرعت گرفته است. یکی از افراد نزدیک به استقلال در این مورد گفت: عمرو بابت مسائل مالی تا حد زیادی با استقلال به توافق رسیده و بعید به نظر می‌رسد از این بابت مشکلی ایجاد شود ولی قواعد حرفه‌ای کاملاً باید رعایت شوند روی همین اصل او ابتدا باید به ایران بیاید و پس از آن در تست پزشکی شرکت کند و اگر از نظر دکترها مشکلی برای عقد قرارداد نداشت، همه چیز برای امضای نهایی فراهم خواهد شد.

استقلالی‌ها همچنین در رابطه با بحث حواشی عمرو ورده نیز مدعی‌اند جواد نکونام همه شاگردانش را کاملاً مدیریت می‌کند و قطعاً این فوتبالیست مصری نمی‌تواند رفتاری خارج از چهارچوب داشته باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها