کد خبر: 625323
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۵۰:۴۷
| |

احتمال فسخ رئال با خرید جنجالی

رئال مادرید در مورد آردا گولر دو سناریو پیش رو دارد، یا می تواند با او فسخ کند یا موقتا تا ژانویه او را از فهرست کنار بگذارد.

احتمال فسخ رئال با خرید جنجالی
کد خبر: 625323
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ۱۲:۵۰:۴۷

رئال برای خرید آردا گولر بارسا را شکست داد و 30 میلیون یورو هزینه کرد. پدیده ترکیه ای پس از درخشش با فنرباغچه و تیم ملی کشورش، مورد توجه رئال و بارسا قرار گرفت و انتخاب نهایی او رئال بود ولی از بخت بد، آردا در تمرینات پیش فصل رئال در آمریکا دچار مصدومیت عضلانی شد و نتوانست در بازی های دوستانه برابر میلان و یونایتد شرکت کند. بدتر اینکه روز قبل از بازی برابر بارسا از ناحیه مینیسک پا مصدوم شد و مجبور شد به مادرید برگردد.

به گزارش ورزش سه، پزشکان رئال دو گزینه برای آردا در نظر گرفته اند. او می تواند با بدون جراحی این مصدومیت راپشت سر بگذارد و بین یک تا سه ماه دور از میادین خواهد ماند یا باید جراحی کند که در این صورت تا ژانویه نمی تواند رئال را همراهی کند.

در همین رابطه آاس نوشت که اگر آردا جراحی کند و ماه ها دور از میادین باشد، مدیران رئال بر اساس بندی در قرارداد می توانند با این بازیکن فسخ کنند که البته این احتمال بسیار اندک است یا طبق قانون لالیگا او را موقتا تا نیم فصل از فهرست کنار بگذارند و با رفع مصدومیت از ژانویه دوباره وارد فهرست کنند. البته هنوز مشخص نیست تصمیم آردا جراحی است یا خیر.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها