کد خبر: 627761
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۱۸:۴۵:۲۲
| |

کابوس پپ؛ جواهر سیتی کل سال را از دست داد!

کوین دی‌بروینه هافبک بلژیکی منچسترسیتی به دلیل مصدومیت دستکم چند ماه خانه‌نشین خواهد شد.

کابوس پپ؛ جواهر سیتی کل سال را از دست داد!
کد خبر: 627761
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۱۸:۴۵:۲۲

در اولین دیدار منچسترسیتی در فصل جدید لیگ برتر که در روز اول در بازی با برنلی برگزار شد کوین دی‌بروینه آسیب دید و در حالیکه می‌لنگید زمین را ترک کرد. گواردیولا و هواداران سیتی نگران ستاره بلژیکی‌شان بودند اما فکرش را نمی‌کردند که آسیب‌دیدگی او خیلی جدی باشد.

به گزارش ورزش سه، درحالیکه تنها 22 دقیقه از بازی سیتی و برنلی می‌گذشت این حادثه برای دی‌بروینه اتفاق افتاد و گواردیولا در پایان بازی به خبرنگاران گفت او از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و شدت مصدومیتش هنوز مشخص نیست.

اما امروز رسانه بلژیکی Nieuwsblad Sport خبری اختصاصی منتشر کرد که بدون شک گواردیولا و هواداران سیتی را شوکه خواهد کرد. در این گزارش ادعا شده که دی‌بروینه نیاز به جراحی همسترینگ دارد و در این صورت دست‌کم تا پایان سال جاری میلادی قادر به حضور در میدان نخواهد بود.

این گزارش اضافه می‌کند که در حال حاضر پزشکان دی‌بروینه هنوز تصمیم نهایی درباره جراحی او را نگرفته‌اند اما منابع بیمارستانی گفته‌اند با توجه به بررسی‌های انجام شده تیم پزشکی به نظر می‌رسد جراحی در حال حاضر بهترین گزینه باشد.

دقایقی پیش پپ گواردیولا که برای نشست خبری دیدار منچسترسیتی و سویا در سوپرجام اسپانیا مقابل خبرنگاران نشست به نوعی این خبر را تایید کرد و گفت مصدومیت دی‌بروینه جدی است و او چند ماه نمی‌تواند سیتی را همراهی کند.

مصدومیت طولانی‌مدت دی‌بروینه ضربه مهمی به برنامه‌های پپ و تیمش خواهد زد و احتمالا سیتی هر چه سریعتر برای به خدمت گرفتن هافبکی خلاق به بازار نقل و انتقالات برخواهد گشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها