کد خبر: 627590
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۳ ۱۸:۲۲:۱۴
| |

کفاشیان: خیلی زشت است که بازی‌های پرسپولیس و استقلال تماشاگر ندارد

علی کفاشیان نمی‌تواند بدون فوتبال و ورزش زندگی کند. او این روزها در باشگاه مهر عظام مشغول خدمت به بچه‌های عاشق فوتبال است.

کفاشیان: خیلی زشت است که بازی‌های پرسپولیس و استقلال تماشاگر ندارد
کد خبر: 627590
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۳ ۱۸:۲۲:۱۴

علی کفاشیان این روزها رئیس هیأت‌مدیره باشگاه مهرعظام است و به همراه دوستانش کلی کار خیر برای بچه‌های کم‌برخوردار انجام می‌دهد. این باشگاه در بحث مدارس فوتبال پسران و دختران در سراسر کشور بسیار فعال است و کفاشیان و دوستانش اقدامات خوبی را در ۲ سال اخیر انجام داده‌اند. او در این مورد می‌گوید: «من ۲ سالی هست که اینجا هستم. در کنار کلی آدم خوب در باشگاه مهرعظام که اهل کارهای خیرخواهانه هستند. ما هزاران نوجوان را تحت پوشش قرار دادیم و امیدواریم باز هم بتوانیم با کمک خداوند و دوستان خوب‌مان افراد بیشتری را حمایت کرده و شرایط حضور آنها در مدارس فوتبال سراسر کشور را فراهم کنیم.»

به گزارش خبرورزشی، کفاشیان در ادامه گفت: «آقای قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی هم زحمت کشیدند و از مجموعه و فعالیت‌های ما دیدن کردند. من امیدوارم این قبیل ارتباطات ادامه پیدا کند و باشگاه‌هایی مثل مهرعظام که خدمت خالصانه می‌کنند مورد حمایت قرار بگیرند.» 

کفاشیان در مورد فدراسیون و شروع لیگ هم گفت: «خب ما که دیگر در فدراسیون نیستیم و برای دوستان آرزوی موفقیت می‌کنیم اما در شروع لیگ من دیدم ورزشگاه آزادی در حال مرمت است و یا چمن ورزشگاه نقش جهان اصلاً خوب نیست که واقعاً جای تأسف دارد. باشگاه‌های ما کلی هزینه می‌کنند اما می‌بینیم ورزشگاه‌هایمان شرایط مطلوبی ندارند. این خیلی بد است که بازی تیم‌های بزرگ و پرطرفدار بدون تماشاگر برگزار شود آن هم در شروع لیگ که مردم کلی هیجان دارند. زمانی که ما در فدراسیون بودیم، از AFC به خاطر همین فاکتور تماشاگر امتیاز و سهمیه می‌گرفتیم وگرنه از نظر امکانات که به کشورهای عربی نمی‌رسیم. همیشه در بازی‌های آسیایی ورزشگاه آزادی پر بود و ما از این مسئله پوئن می‌گرفتیم. من امیدوارم هرچه سریع‌تر شرایط حضور تماشاگران و حتی بانوان عزیز در تمام ورزشگاه‌ها فراهم شود و آنها بتوانند از نزدیک بازی‌های تیم‌های محبوب خود را تماشا کنند.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها