کد خبر: 626840
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۱۷:۰۰:۲۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دردسرهای ادامه‌دار جنگ روسیه برای آبی‌های پایتخت

رسانه‌ها فاش کرده‌اند که لیگ برتر پرداخت‌های مشکوک به شرکت‌های مخفی خارج از کشور توسط چلسی در دوران تصدی رومن آبراموویچ را بررسی خواهد کرد.

دردسرهای ادامه‌دار جنگ روسیه برای آبی‌های پایتخت
کد خبر: 626840
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۸ ۱۷:۰۰:۲۰

لیگ برتر برای بررسی دقیق پرداخت های خارج از کشور آبی ها در دوران رومن آبراموویچ تحقیقاتی را آغاز کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، این نهاد قرار است پرداخت های چلسی در زمان مالکیت رومن آبراموویچ را بررسی کند. رسانه‌ها گفته‌اند که در حال حاضر معاملات مالی چلسی در حال بررسی است و تحقیقات می تواند منجر به عواقب سنگینی شود. این اتفاق چند روز مانده به شروع فصل لیگ برتر رسانه‌ای شده است.

تایمز فاش کرده است که لیگ برتر پرداخت‌های مشکوک به شرکت‌های مخفی خارج از کشور توسط چلسی در دوران تصدی رومن آبراموویچ را بررسی خواهد کرد. موضوع تحقیقات مربوط به «میلیون‌ها پوند» می‌شود که با برخی از عواقب بالقوه این پرداخت‌ها ممکن است اوضاع حسابی برای چلسی خطرناک شود: از جمله جریمه‌های سنگین احتمالی و حتی کسر امتیاز در صورت مجرم شناخته شدن آنها مد نظر قرار دارد.

آخرین تحقیقات در مورد معاملات پشت پرده چلسی در زمانی انجام می شود که باشگاه در حال خرج کردن یک پول بسیار کلان برای نقل و انتقالات جدید است. از زمانی که آبراموویچ در ماه می 2022 مجبور شد باشگاه را ترک کند، باشگاه 600 میلیون پوند برای خرید تحت تاد بوهلی خرج کرده است، اما ممکن است آنها همچنان مجبور باشند با عواقب پرداختی‌هایی که در زمان مدیریت قبلی باشگاه صورت گرفته مواجه شوند.

رقابت آنها در لیگ برتر در 13 آگوست برابر لیورپول آغاز می شود و هواداران امیدوارند که شروعی موفق در زمین داشته باشند در حالی که دعا می کنند این تحقیقات عواقب ناخواسته ای در پی نداشته باشد.

از زمان حمله روسیه به اوکراین به جز تیم‌های روسی و اوکراینی که مستقیما با جنگ مواجه شدند، هیچ تیمی به اندازه چلسی در فوتبال اروپا آسیب ندیده است. دوستی و رفاقت نزدیک رومن آبراموویچ الیگارش معروف روس با ولادیمیر پوتین باعث شد که در ابتدا لیگ برتر در مورد مالکیت باشگاه با آبراموویچ به مشکل بخورد و بعد از اینکه اعلام شد تمام دارایی‌های او در انگلیس بلوکه می‌شود او مجبور شد باشگاه را به فروش برساند و از بریتانیا خارج شود.

چلسی از زمان رفتن‌ آبراموویچ با وجود هزینه‌های بسیار زیاد نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند اما در این فصل با اضافه شدن پوچتینو به نیمکت تیم و خرید چند بازیکن جدید می‌خواهد نتایج قبلی را جبران کند. هر چند سایه سنگین تجاوز نظامی روسیه به اوکراین همچنان روی سر این باشگاه به چشم می‌خورد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها