کد خبر: 618616
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۳:۵۵:۵۶
| |

دختری که ستاره‌های فوتبال را اذیت می‌کرد حبس می‌کشد!

مدلی که میسون مانت را اذیت می‌کرد و خود را «بچه شیطان» می‌نامید، ممکن است امروز به زندان بیافتد.

دختری که ستاره‌های فوتبال را اذیت می‌کرد حبس می‌کشد!
کد خبر: 618616
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۳:۵۵:۵۶

اورلا ملیسا اسلون ۲۲ ساله، میسون مانت ۲۴ ساله و همچنین بن چیلول ۲۶ ساله و بیلی گیلمور ۲۱ ساله را مورد آزار و اذیت قرار داد. این اینفلوئنسر اینستاگرام که ۸۱۰۰۰ دنبال‌کننده دارد، ستاره‌ها را با تماس‌ها و پیام‌هایش بمباران می‌کرد. اسلون امروز بعدازظهر در دادگاه دادرسی وست مینستر با محکومیت روبه‌رو خواهد شد. او یک مورد آزار و اذیت، یک تعقیب و یک مورد تعقیب شامل ترس از خشونت یا تهدید یا ناراحتی جدی را اعتراف کرده بود. که این مورد آخر حداکثر تا ۱۰ سال حبس دارد.

به گزارش خبرورزشی، او میسون مانت را با پیام‌های زیادش کلافه کرده بود و ۲۱ بار شماره تلفن خود را عوض کرد زیرا مانت هربار شماره او را مسدود می‌کرد. او گیلمور را هم با پیام‌هایش بمباران کرده و حتی یک صفحه در اینستاگرام به اسم «بچه شیطان» باز کرده بود و عکس‌های خصوصی از چیلول را منتشر می‌کرد.

مانت گفته بود که از حاضر شدن در تمرینات چلسی وحشت داشت چرا که ممکن بود سر و کله ملیسا در آن اطراف پیدا شود. اسلون اعتراف کرد که بین ۱۹ ژوئن ۲۰۲۲ تا ۲۸ اکتبر به دنبال مانت، و بین ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ تا ۲۸ اکتبر به دنبال گیلمور بوده است. او همچنین به آزار و اذیت چیلول بین ۲۰ تا ۲۹ اکتبر اعتراف کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها