کد خبر: 616390
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

خیانت نامزد ستاره پرتغالی/ این دختر در ماشین راننده فرمول یک چه می‌کرد؟

نامزد مهاجم پرتغالی در اتومبیل ستاره فرمول یک دیده شد.

خیانت نامزد ستاره پرتغالی/ این دختر در ماشین راننده فرمول یک چه می‌کرد؟
کد خبر: 616390
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ۱۵:۰۰:۰۰

مارگاریدا کورسیرو نامزد ژائو فلیکس پس از دیده شدن در کنار ستاره فرمول یک، لاندو نوریس، جدایی از ستاره چلسی را تایید کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، کورسیرو از سال 2019 با فلیکس در ارتباط بود. این زوج «چند وقت پیش» از هم جدا شدند و پس از آن کورسیرو با نوریس دیده شد.

مهاجم پرتغالی از سال 2019 با بازیگر و مدل مشهور کورسیرو در ارتباط بود اما این زوج دیگر با هم نیستند. کورسیرو که او نیز پرتغالی است، پس از گذراندن وقت با نوریس راننده سرشناس فرمول یک و حضور در گرندپری موناکو در آخر هفته گذشته، تایید کرد که راه خود را از فلیکس جدا کرده‌ است.

او گفت: ژائو و من طی چند سال با هم به اهدافی دست یافتیم، در مرحله تغییر، رشد و یادگیری. اما مدتی است که به عنوان یک زوج با هم نبوده‌ایم. من به اندازه کافی خوش‌شانس هستم که بخشی از زندگی او هستم. ما از همه پیام‌های کسانی که واقعاً به ما اهمیت می‌دهند قدردانی می‌کنیم. ما مثل همیشه خوب، خوشحال و دوست هستیم. 

پیش از این گزارش شده بود کورسیرو با هم‌تیمی فلیکس، پدرو پوررو، رابطه داشته است و او مجبور شد اتهامات خیانت را انکار کند. بعد از آن گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی این دو به گوش رسید تا اینکه ستاره پرتغالی پس از تحمل یک فصل وحشتناک با چلسی به جای کورسیرو همراه با کای هاورتز، میسون ماونت و بن چیلول به تعطیلات رفت.

فلیکس پس از اینکه چلسی تصمیم گرفت او را با قرارداد دائمی به خدمت نگیرد، به اتلتیکو مادرید بازخواهد گشت. با این حال، به احتمال زیاد او دوباره یا به طور دائم یا با یک دوره قرضی دیگر از مادرید خارج خواهد شد، زیرا دیه‌گو سیمئونه اشاره کرد که باشگاه باید به دلایل «اقتصادی» تصمیمات سختی بگیرد. علاوه بر این، این بازیکن چندین عکس از خود در حال بازی تنیس با پیراهن شارلوت اف سی منتشر کرد که گمانه‌زنی‌هایی در مورد انتقال او به MLS ایجاد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها