کد خبر: 625118
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۵۵:۳۹
| |

چه کسی از پرسپولیس اخراج می شود؟

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد جذب بازیکن جدید منوط به این است که باشگاه یک بازیکن را از لیست خارج کند.

چه کسی از پرسپولیس اخراج می شود؟
کد خبر: 625118
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۸ ۱۲:۵۵:۳۹

در روزهای اخیر توصیه به یحیی گل محمدی این بوده که یک مهاجم خارجی به ترکیب تیم اضافه کند. مهاجمی همانند لوکادیا که توپ ها را به راحتی تبدیل کند. در پی جدایی مهاجم خارجی و عیسی آل کثیر از ترکیب تیم سرخ ها تنها شهاب زاهدی را به خدمت گرفته اند. البته مهدی عبدی هم در ترکیب تیم باقی مانده است. مهاجمی که در یکی دو سال اخیر جز مهره های ثابت یحیی گل محمدی نبوده است.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس یک دروازه بان جدید هم می خواهد که در تلاش است این مسئله را با یک گلر زیر ۲۳ سال حل کند اما پر کردن خلاء در خط حمله با چنین بازیکنی امکان پذیر نیست و قطعا مهاجمانی که به تیم پیشنهاد شده اند، بزرگسال هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید لیست تیم پر است و اگر قرار به جذب بازیکن جدید باشد، باید یک بازیکن از لیست خارج شود. اتفاقی که محتمل است. اگر چه به بازی ها نزدیک می شویم اما نقل و انتقالات حتی بعد از شروع بازی ها ادامه پیدا می کند. مهاجمان خارجی زیادی به تیم پرسپولیس پیشنهاد شده اند و به نظر می رسد، یحیی امروز به جای اینکه فکر کند کدام یک از آنها را به خدمت بگیرد، دنبال این است که کدام بازیکن را از اسکواد خارج کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها