کد خبر: 624424
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۳ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ابراز علاقه مستقیم مدیر بایرن به هری کین/ او بسیار جذاب است!

مدیر رئیس بایرن گفت: «اف سی بایرن همیشه تلاش می کند تا ستاره های بین المللی را جذب کند. هری کین قطعا یک بازیکن بسیار جذاب است.»

ابراز علاقه مستقیم مدیر بایرن به هری کین/ او بسیار جذاب است!
کد خبر: 624424
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۳ ۲۱:۰۰:۰۰

هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ تمایل خود را برای جذب هری کین از تاتنهام ابراز کرد. او کین را بازیکنی بسیار جذاب توصیف کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، در همین راستا رسانه‌ها اعلام کرده‌اند باشگاه بوندسلیگایی برای سومین پیشنهاد برای مهاجم آماده می شود

گفته می شود مهاجم انگلیسی برای انتقال تابستانی به قهرمان بوندس لیگا به توافق اصولی رسیده است. تاتنهام دو پیشنهاد از بایرن برای این مهاجم را رد کرده است، اما باشگاه آلمانی اکنون در حال آماده سازی پیشنهاد سومی است که باید به قیمت 100 میلیون پوندی (128 میلیون دلاری) تاتنهام نزدیک شود. در میان تعقیب مداوم کین، هاینر از این بازیکن 30 ساله تمجید کرده و اصرار دارد که او برای بایرن و بوندسلیگا دارایی بزرگی خواهد بود.

به گزارش کیکر، رئیس بایرن گفت: «من فکر می کنم بوندسلیگا دیگر آنقدر ستاره بین المللی ندارد. این به نحوه بازاریابی بین المللی بوندس لیگا کمک می کند. اف سی بایرن همیشه تلاش می کند تا ستاره های بین المللی را جذب کند تا این ستاره‌ها ما و بوندسلیگا را بهتر کنند. هری کین قطعا یک بازیکن بسیار جذاب است. او کاپیتان تیم ملی انگلیس و بهترین گلزن است. او برای ما و بوندسلیگا خوب است.»

جو لوئیس مالک اسپرز به دنیل لوی دستور داده است که در صورت تمدید قرارداد در تابستان امسال کین را بفروشد. قرارداد فعلی وی در سال 2024 به پایان می رسد.

کین به تمرینات خود با تاتنهام در پیش فصل ادامه می دهد، اما مربی آنها آنگه پستکوگلو می خواهد که مساله نقل و انتقالات در اولین فرصت ممکن حل شود زیرا او نسبت به این وضعیت «احساس آرامش ندارد»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها