کد خبر: 347272
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۳:۴۳:۱۲
| |

تاتنهام شبیه تیمی است که می‌تواند جام ببرد؟

بدنبال شکست تحقیرآمیز شب گذشته تاتنهام مقابل بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان، ستاره اسبق باشگاه منچستریونایتد به «هری کین» توصیه کرد تا برای بردن جام‌های معتبر تاتنهام را ترک کند.

تاتنهام شبیه تیمی است که می‌تواند جام ببرد؟
کد خبر: 347272
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۳:۴۳:۱۲

اعتمادآنلاین| ‌ ستاره انگلیسی باشگاه تاتنهام با به ثمر رساندن 130 گل در جریان 185 بازی برای اسپرز در لیگ برتر جزیره، خود را به عنوان یکی از زهردارترین مهاجمان جهان معرفی کرده است؛ با این حال در دوران حضور خود در باشگاه شمال لندن موفق به فتح افتخاری بزرگ نشده است.

تاتنهام در حال حاضر پس از هفت بازی در لیگ جزیره با لیورپول صدرنشین 10 امتیاز اختلاف داشته و این در حالی است که بدنبال آبروریزی شب گذشته شاگردان «مائوریتسیو پوچتینو» در لندن و متحمل شدن شکست تحقیرآمیز هفت بر 2 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، وضعیت نایب قهرمان فصل گذشته این تورنمنت قرمز شده است.

در این بین، «ریو فردیناند» در مصاحبه با بی‌تی اسپورت اظهار داشت: این نتیجه مرا در مورد «هری کین» به فکر فرو می‌برد. هی مرد تو در فوتبال به دنبال چه چیزی هستی؟ آیا می‌خواهی مرد وفادار یک باشگاه باشی یا جام ببری؟

وی ادامه داد: و بعد پرسش دوم به ذهن شما خطور می‌کند؛ آیا تاتنهام شبیه تیمی است که بتواند جام ببرد؟ من اینطور فکر نمی‌کنم و به نظرم آنها چند سال پیش تیم بهتری بودند.

فردیناند در آغاز دوران فوتبالی خود با پرسشی مشابه مواجه شد و در نهایت در سال 2002 تصمیم گرفت تا لیدزیونایتد را به مقصد اولدترافورد ترک کند؛ تصمیمی که زمانی درست بودن آن ثابت شد که کاپیتان اسبق شیاطین سرخ به همراه این تیم 6 بار فاتح لیگ برتر شد و یک بار هم لیگ قهرمانان را تصاحب کرد.

مرد انگلیسی در ادامه تاکید کرد: من این بخت را داشتم که بروم. تصمیم سریعی گرفتم و مسیرم را برای بردن جام تغییر دادم؛ «هری کین» هم به احتمال زیاد به این موضوع فکر کرده و این پرسش‌ها را در ذهنش سبک و سنگین می‌کند.

پرسش‌هایی که البته خیلی زود به پاسخ نیاز دارند؛ او حالا 26 سال دارد و پنجره کوچکی رو به سوی او باز است؛ پنجره‌هایی که خیلی زود بسته می‌شوند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها