کد خبر: 607142
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۵ ۱۲:۰۶:۳۴
| |

او هرگز این چنین دیده نشده بود؛

دلیل عجیب رفتارهای این ستاره مشخص شد: فوت یکی از عزیزان!

سادیو مانه، ستاره سنگالی، این روزها به دلیل حواشی‌اش در بایرن مونیخ در مرکز توجه قرار گرفته است.

دلیل عجیب رفتارهای این ستاره مشخص شد: فوت یکی از عزیزان!
کد خبر: 607142
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۵ ۱۲:۰۶:۳۴

انتقال مانه به بایرن مونیخ در تابستان سال گذشته و پس از ترک لیورپول باعث شد که بسیاری منتظر درخشش او در خط حمله قهرمان بوندسلیگا باشند. 

به گزارش ورزش سه، اما شرایط به صورت دیگری پیش رفت و این بازیکن نتوانست درخششی که در لیورپول داشت را در این تیم هم تکرار کند و مصدومیت جدی‌ای هم که گریبانگیر او شد کار را برایش بیش از پیش دشوار کرد. 

درگیری این مهاجم سنگالی با لروی سانه پس از شکست برابر منچسترسیتی و مشتی که به صورت هم تیمی‌اش زد انتقادهای علیه او را به اوج رساند و بایرن تصمیم گرفت که با او برخورد کند. 

حالا فیلیپ کسلر، خبرنگار آلمانی، مدعی شده که مانه در حال سپری کردن شرایط و روزهای بسیار سختی است چون خاله او در این بازه زمانی از دنیا رفته و این بازیکن رابطه بسیار نزدیکی با او داشته و همین موضوع بسیار روی شرایط روحی‌اش تاثیرگذار بوده است. 

گفته می‌شود که تنبیه درنظر گرفته شده برای مانه باعث رضایت سانه نشده و این بازیکن خواهان برخورد تندتری با او بوده اما در نهایت به تصمیم مدیران بایرن احترام گذاشته است. 

بسیاری از بازیکنان بایرن در چند ماه اخیر از عملکرد این بازیکن راضی نبوده‌اند و زمزمه‌های مبنی بر این که او شایستگی دریافت دستمزد 20 میلیون یورو در سال را ندارد از سوی آنها به گوش می‌رسد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها