کد خبر: 622607
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۳ ۱۹:۱۰:۰۹
| |

گزینه لالیگایی نکونام برای خط حمله/ مهاجم اسپانیایی مدنظر استقلال کیست؟

جواد نکونام قصد دارد یک مهاجم اسپانیایی را به ترکیب تیمش اضافه کند که سابقه بازی در لالیگای اسپانیا را داشته است.

گزینه لالیگایی نکونام برای خط حمله/ مهاجم اسپانیایی مدنظر استقلال کیست؟
کد خبر: 622607
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۳ ۱۹:۱۰:۰۹

استقلال در نقل و انتقلات تابستانی چند بازیکن خود را از دست داد و تنها مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را جذب کرد. با توجه به اینکه بازیکنان داخلی پیشنهادات وحشتناکی به باشگاه‌ها می‌دهند و خیلی از بازیکنان هم تکلیف تیمشان را برای فصل آینده مشخص کردند و بازار داخلی تقریبا خالی از باکیفیت است. از همین رو نکونام برای تقویت تیمش و برطرف کردن نقاط ضعف استقلال به دنبال چند گزینه خارجی است تا آن‌ها را به تیمش بیاورد.

به گزارش خبرورزشی، از آنجاییکه نکونام چند سال در اسپانیا بازی کرده و ارتباطات خوبی در این کشور دارد، مثل دوران حضورش در فوتبال می‌خواهد از لالیگا بازیکن جذب کند. یکی از پست‌هایی که استقلال به شدت در آن به دنبال بازیکن است، خط حمله است. فعلا ارسلان مطهری در استقلال حضور دارد و تکلیف سجاد شهباززاده، آرمان رمضانی و پیمان بابایی مشخص نیست. هرچند استقلال فصل قبل با حضور این بازیکنان هم موفق نبود و این مهاجمان نوک استقلال نتوانستند انتظارات را براورده کنند.

حالا نکونام برای تقویت خط حمله‌اش می‌خواهد یک مهاجم اسپانیایی جذب کند. سرژی انریک مهاجم ۳۳ ساله اسپانیایی مدنظر نکونام قرار گرفته و احتمال دارد طی روزهای بعد این بازیکن به جمع شاگردان نکونام اضافه شود. انریک ۱۸۳ سانتی متر قد دارد و سابقه بازی برای تیم ملی زیر ۱۹ ساله‌های اسپانیا را هم دارد. انریک در تیم‌هایی چون مایورکا، نومانسیا و ایبار بازی کرده و  فصل قبل بازیکن تیم رئال‌اویدو بود. این مهاجم ۳۳ ساله در ۱۹۰ بازی لالیگایی خود ۳۴ گل زده و در حال حاضر هم بازیکن آزاد است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها