کد خبر: 622604
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۳ ۱۸:۳۶:۰۴
| |

قرارداد سرمربی استقلال گم نشده است

جواد نکونام در مصاحبه شبانه خود خبر از گم شدن قراردادش داد اما واقعیت آن است که قرارداد او گم نشده است.

قرارداد سرمربی استقلال گم نشده است
کد خبر: 622604
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۳ ۱۸:۳۶:۰۴

جواد نکونام گفته قرارداد من در باشگاه استقلال گم شده است! قرارداد جواد در واقع گم نشده بلکه احتمالاً می‌خواهند از مبلغ آن کم کنند تا سقف بودجه رعایت شود. استقلال دقیقاً به دلیل همین ماجرای سقف بودجه نتوانست بیرانوند را بخرد وگرنه کار تمام شده بود. وقتی عدد ۹۰ میلیارد تومان برای ۲ سال رسانه‌ای شد، سروصدای آن به گوش سایر نهادها رسید و خلاصه حجت کریمی رفت که افشاگری کند (اگر شما افشاگری ایشان را شنیدید، ما هم شنیدیم). 

به گزارش خبرورزشی، مسئله اینجاست که محاسبات سازمان خصوصی‌سازی در مورد استقلال درست درنمی‌آید. دلیلش هم به قراردادهای فصل قبل برمی‌گردد. وقتی به یک بازیکن پارسال ۲۲ میلیارد دادند، معلوم است که امسال با ۱۵ میلیارد بازی نمی‌کند که قربان‌زاده و دوستانش بخواهند سقف را رعایت کنند. تازه استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها می‌گویند مگر بقیه تیم‌ها سقف بودجه را رعایت می‌کنند که ما رعایت کنیم (این خود بحث مفصلی را می‌طلبد).

از قدیم گفته‌اند خشت اول چون نهد معمار کج... تا ثریا می‌رود دیوار کج. مسئله استقلال هم دقیقاً همان خشت کج اول است و به همین دلیل نه قربان‌زاده و هیأت‌مدیره و خطیر می‌توانند کاری کنند، نه جواد نکونام می‌تواند با دست خالی معجزه کند. هوادار هم حق دارد دلخور باشد چون دلسوزتر از همه است ولی باید بداند که قبلاً در باشگاه محبوبش چه اتفاقی افتاده است. این وسط قربان‌زاده حرف بسیار مهمی زد؛ آنجا که گفت استقلال ۷۰ میلیارد بازیکن خرید و قهرمان لیگ شد اما فصل بعد از آن ۴۵۰ میلیارد تومان پول بازیکن داد و قهرمان هم نشد!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها