کد خبر: 622269
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۱ ۱۰:۲۷:۲۱
| |

پیشنهاد ۷۰ میلیاردی استقلال برای ستاره ملی‌پوش!

استقلال برای اینکه بیشتر از این در فصل نقل و انتقالات از پرسپولیس و سپاهان عقب نماند دست به تکاپوی جدی زده است.

پیشنهاد ۷۰ میلیاردی استقلال برای ستاره ملی‌پوش!
کد خبر: 622269
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۱ ۱۰:۲۷:۲۱

استقلال تا اینجای کار رقابت در فصل نقل و انتقالات را به پرسپولیس و سپاهان واگذار کرده و حتی می‌توان گفت تراکتور هم به مراتب بهتر از آبی‌پوشان یارگیری کرده است اما کم کم شاهد انجام کارهای بزرگی از طرف مدیرعامل جدید باشگاه استقلال هستیم.

به گزارش خبرورزشی، سه شنبه شب قرار داد محمدحسین مرادمند تمدید شد و به نظر می‌رسد آنها می‌خواهند آخرین تیرهای خود برای حفظ مهدی قایدی را نیز شلیک کنند. روند مذاکره با باشگاه الاهلی برای اینکه مهدی قایدی یک فصل دیگر در جمع آبی‌پوشان باقی بماند آغاز شده و به نظر می‌رسد استقلالی‌ها برای حفظ این ملی‌پوش و جلب رضایت جواد نکونام حسابی حاضر به شل کردن سر کیسه شده‌اند.

برخی خبرها حکایت از آن دارد که استقلال حاضر است برای نگه داشتن قایدی در ایران چیزی حدود ۷۰ میلیارد تومان یعنی یک میلیون و چهارصد هزار دلار به باشگاه اماراتی بپردازد. البته کاملاً بدیهی است که استقلالی‌ها نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند تا قایدی را با مبلغ کمتری نگه دارند و اماراتی‌ها را راضی کنند در مورد او تخفیف بدهند.

جدا از رقمی که باشگاه الاهلی می‌گیرد، حتماً خود مهدی هم دستمزد قابل ملاحظه‌ای جهت ماندن در استقلال (البته اگر بخواهد این فصل در ایران بازی کند) دریافت خواهد کرد. البته خود قایدی در کنار علاقه به استقلال، از اینکه دوباره شاگرد فرهاد مجیدی شود هم اصلا بدش نمیاد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها