کد خبر: 619756
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۰۶:۱۰:۳۵
| |

مهدی قایدی ایران را ترک کرد/ ستاره استقلال در سفری بدون بازگشت؟

به احتمال فراوان باید شاهد جدایی یکی از موثرترین بازیکنان استقلال و لیگ برتر در فصل گذشته از جمع شاگردان نکونام باشیم.

مهدی قایدی ایران را ترک کرد/ ستاره استقلال در سفری بدون بازگشت؟
کد خبر: 619756
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۰۶:۱۰:۳۵

 به نظر می رسد اتفاقی که هواداران استقلال از ماه ها قبل بیم رخ دادنش را داشتند، به وقوع خواهد پیوست. مهدی قایدی که در فصل قبل یکی از مهره های تأثیرگذار مسابقات و از جمله بازیکنان مهم آبی ها بود، به امارات بازگشته و حضور دوباره او در ایران کمی بعید به نظر می رسد.

به گزارش ورزش سه، قرارداد قرضی وینگر بوشهری با استقلال به پایان رسید و مطابق انتظار، او امروز راهی امارات شد و بعد از ظهر به دبی رسید تا پس از سپری کردن ادامه تعطیلات تابستانی، خود را به کادرفنی جدید شباب الاهلی معرفی کرده و در دور جدید تمرینات این باشگاه حاضر شود.

قایدی که فصل قبل دوازده بار برای استقلال موفق به گلزنی شد و چهار بار نیز پاس گل داد، موفق شد پنج بار نیز برای تیمش پنالتی بگیرد و حتی 2 مورد از گل های تیم ساپینتو برابر ملوان و مس کرمان، روی پاس های ارسالی قایدی به دهانه دروازه بود که توسط مدافعان حریف، یک گل بخودی را برای آبی ها به ارمغان آورد.

با این آمار خوب و تأثیرگذاری بالا، هواداران استقلال خواستار حفظ قایدی برای فصل بودند اما اکنون شواهد نشان می دهد که آبی ها قادر به برآورده کردن انتظارات تیم اماراتی برای ادامه حضور وینگر بوشهری در ایران نیستند.

بد قولی های باشگاه استقلال در پرداخت مطالبات خود به تیم اماراتی از یک طرف، ضرر مالی که قایدی بابت تبدیل قرارداد دلاری اش با شباب الاهلی به قرارداد ریالی با استقلال متحمل شد نیز از سوی دیگر سبب شده تا عدم بازگشت وی به تهران و پوشیدن دوباره لباس این تیم دور از ذهن نباشد.

در همین راستا نیز استقلال برای اینکه در زمان قطعی شدن جدایی قایدی از برنامه های مدنظر نکونام عقب نماند، باب مذاکره با مهرداد محمدی و امیرحسین حسین زاده را آغاز کرده است تا اگر این باشگاه وینگر بوشهری را از دست بدهد، بتواند جایگزین مناسبی برای وی به خدمت بگیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها