کد خبر: 621933
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۲:۵۳:۲۰
| |

سعید معروف به تیم ملی برمی گردد؟

مشاور فنی تیم ملی والیبال گفت: ما شانس کسب سهمیه المپیک پاریس را داریم در صورتی که تمام ستاره های والیبال در کنار تیم باشند.

سعید معروف به تیم ملی برمی گردد؟
کد خبر: 621933
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۲:۵۳:۲۰

مصطفی کارخانه که به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش کارگری حضور داشت، ضمن عذرخواهی در تاخیر بیش از یک ساعت در برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش کارگری درباره علت ناکامی والیبال ایران در لیگ ملت های 2023، اظهار کرد: در این مسابقات متاسفانه به برخی از بازیکنان اصلی، کادر فنی و از جمله خود من از سوی آمریکا ویزا داده نشد و تیم با بازیکنان جوان در هفته سوم لیگ ملت های دنیا شرکت کرد که البته فرصت خوبی برای ارزیابی جوانان بود.

به گزارش ایسنا، وی گفت: ستاره های ما همچون سعید معروف، شهرام محمودی، محمد موسوی، امیر غفور و... که سرمایه های ملی ما هستند یک شبه باتجربه نشدند و زمان زیادی برد تا این سرمایه ها به فوق ستاره های والیبال تبدیل شوند. بنابراین بازیکنان جوان نیز نیاز به زمان دارند تا توانایی های خود را نشان دهند.

وی در پایان درباره شایعات ایجاد شده در خصوص بازگشت سعید معروف به تیم ملی گفت: تمام تیم های بزرگ جهان با توجه به اهمیت مسابقات مختلف از بازیکنان باتجربه و سرشناس خود استفاده می کنند تا بهترین نتایج را کسب کنند. ما هم با توجه به ترافیک رقابت های پیش رو در صورتی که به جمع بندی نهایی برسیم باید از تمام ظرفیت ها و بازیکنان خود بهره ببریم تا در مسیر رقابت های انتخابی المپیک نتایج خوبی کسب کنیم تا دل مردم را شاد کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها