کد خبر: 621419
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۶ ۱۲:۴۱:۳۴
| |

حریف تدارکاتی بعدی تیم ملی هم بزرگ نیست!

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال صراحتا اعلام کرد امکان پیدا کردن حریفان بزرگ تدارکاتی برای تیم ملی ایران نیست.

حریف تدارکاتی بعدی تیم ملی هم بزرگ نیست!
کد خبر: 621419
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۶ ۱۲:۴۱:۳۴

یکی از موضوعاتی که در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار دارد، پیدا کردن رقبای تدارکاتی مناسب برای تیم ملی ایران در فیفادی شهریور ماه است. در این خصوص سازمان تیم های ملی مذاکراتی را شروع کرده اما مساله اینجا است که تقدیم اکثر تیم های بزرگ پر شده و به نظر می رسد بازهم خبری از حریف تدارکاتی قدرتمند نباشد.

به گزارش ورزش سه، میرشاد ماجدی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در گفت و گوی امروز خود اعلام کرد که تقویم تیم های بزرگ پر است و باید فکری به حال این مساله کرد. ماجدی گفت: «اکثر تیم‌های اروپایی در فیفادی‌ها مسابقات لیگ ملت‌های اروپا بازی می‌کنند و پیدا کردن تیم سخت است. کسی نیست که با او بازی کنیم و چاره این است که با حداقل‌ها کنار بیاییم.»

ماجدی در پاسخ به این پرسش که آیا ایران باید همچنان با تیم‌هایی چون سوریه و ازبکستان بازی کند، بیان کرد: «مجبوریم با همین تیم‌ها بازی کنیم. ما می‌خواهیم در جام ملت‌های آسیا به میدان برویم و اگر زرنگ‌تر و سریع‌تر باشیم، باید با تیم‌هایی مانند کره جنوبی، ژاپن و قطر بازی کنیم. البته اگر تقویم آنها خالی باشد. این بحث‌ها در هیئت رئیسه مطرح نمی‌شود و کمیته تیم ملی مشغول دنبال کردن کارهاست. فدراسیون بدون بودجه کافی به حیات خود ادامه می‌دهد.»

باید دید در نهایت چه تیم هایی به عنوان حریفان تدارکاتی ایران در فیفادی شهریور انتخاب و معرفی می شوند تا مقابل شاگردان امیر قلعه نویی قرار بگیرند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها