کد خبر: 621109
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۰۴:۳۱:۴۱
| |

شکست سنگین تیم نصفه و نیمه ایران مقابل فرانسه

تیم ملی والیبال ایران در اولین مسابقه هفته سوم خود با تیمی ناقص در آمریکا طی سه ست متوالی مغلوب فرانسه شد.

شکست سنگین تیم نصفه و نیمه ایران مقابل فرانسه
کد خبر: 621109
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۰۴:۳۱:۴۱

تیم ملی والیبال ایران دو هفته بسیار تلخ و ناامید کننده را در لیگ ملت‌ها پشت سر گذاست و از ۸ بازی ابتدایی خود موفق شد فقط ۲ پیروزی کسب کند و ۶ شکست حاصل کار شاگردان بهروز عطایی بود.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی والیبال ایران در حالی پا به هفته سوم لیگ ملت‌ها گذاشته که امید ما برای رسیدن به مرحله نهایی مسابقات به کمترین حد ممکن رسیده است.

البته ملی‌پوشان در شرایط عجیبی پا به آنهایم آمریکا گذاشتند و ویزای ۳ بازیکن کلیدی ما از جمله امین اسماعیل‌نژاد، محمد طاهر وادی و آرمان صالحی صادر نشد تا با تیمی متحول شده راهی هفته سوم مسابقات شویم. 

همچنین اوضاع به قدری برای تیم والیبال ایران عجیب بوده که حتی هنوز ویزای سرمربی تیم ملی، یعنی بهروز عطایی صادر نشده و او در دیدار مقابل فرانسه نتوانست تیم ملی را همراهی کند.

ایران در ست نخست در امتیازهای ابتدایی با فرانسه پایاپای پیش رفت و سپس تا امتیاز ۱۶ فقط یکی، دو امتیاز از حریف عقب بود اما آنها به یک باره اختلاف را به سه رساندند و پس از نیز با حفظ بالاتر بردن اختلاف با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز ست اول شدند.

در ست دوم دو تیم نفسگیر و پایاپای پیش می‌رفتند و هر زمان تیمی جلو می‌افتاد حریف جبران می‌کرد. تساوی امتیازات تا ۲۰ ادامه پیدا کرد اما اشتباهات فردی در دریافت و سرویس و همچنین پوئن سرویس‌های حریف ۳ امتیاز اختلاف ایجاد کرد و در نهایت خروس ها ۲۵ بر ۲۲ برنده شدند.

در سومین ست نیز همانند دست قبل دو تیم مساوی پیش رفتند اما در این ست فرانسه زودتر اختلاف امتیاز ایجاد کرد و وقتی نتیجه ۱۶ بر ۱۳ شد بار دیگر پیشبینی می‌شد که ایران بازی را واگذار کند. در نهایت این ست نیز با درخشش کارل ۲۵ بر ۱۹ به سود خروس‌ها شد تا قهرمان المپیک در یک دیدار تقریبا ساده در سه ست متوالی برنده شود.

این هفتمین باخت ایران در لیگ ملتهای ۲۰۲۳ بود! شاگردان عطایی در ۹ بازی قبلی خود تنها دو پیروزی داشتند و بارها طعم شکست را چشیدند. با توجه به غیبت چند بازیکن به دلیل مشکل ویزا و همچنین نرسیدن بهروز عطایی به امریکا این باخت چندان هم دور از ذهن نبود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها