کد خبر: 620886
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۱۸:۳۵:۲۶
| |

پاسخ کریمی به شایعه حضور بیرانوند در استقلال؛ تمام شد!

حجت کریمی ترجیح داد تا بدون صحبت با خبرنگاران، ساختمان باشگاه را ترک کند.

پاسخ کریمی به شایعه حضور بیرانوند در استقلال؛ تمام شد!
کد خبر: 620886
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۱۸:۳۵:۲۶

پیوستن علیرضا بیرانوند به استقلال، اصلی‌ترین سوژه امروز ورزش کشور بوده است. هواداران سرخابی‌ها از ظهر امروز مقابل ساختمان دو باشگاه تجمع کرده‌اند تا از نزدیک در جریان روند تحولات درخصوص وضعیت سنگربان پرسپولیس قرار بگیرند.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که مدیران استقلال از ظهر امروز و با حضور در ساختمان باشگاه در حال پیش بردن کارهای نقل و انتقالاتی بودند، حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی و علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال، بدون صحبت خاصی با اصحاب رسانه، محل کار خود را ترک کردند.

زمانی که خودروی حجت کریمی در محاصره هواداران قرار گرفته بود، او با اشاره دست و بیان جملاتی، ساختمان باشگاه را ترک کرد. هنوز به درستی مشخص نیست که سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها در پاسخ به سوال هواداران و خبرنگاران درخصوص جذب بیرانوند چه چیزی گفته ولی عده‌ای معتقدند که سرپرست مدیرعاملی استقلال عبارت "تمام شد" را به زبان آورده است.

به هر شکل باید منتظر ماند و دید بالاخره سرنوشت علیرضا بیرانوند چه خواهد شد. عده‌ای اعتقاد دارند که این دروازه‌بان به پای میز مذاکره با پرسپولیس بازخواهد گشت، بخش دیگری نیز از تمام شدن کار او با استقلال خبر می‌دهند و چند خبرنگار نیز از پیشنهاد عربستانی وی رونمایی کرده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها