کد خبر: 616615
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ۱۶:۴۰:۲۷
| |

مصاحبه خطرناک وزیر ورزش وضعیت پرسپولیس در آسیا را به خطر می‌اندازد؟

وزیر ورزش و جوانان یک بار دیگر در مصاحبه اش تاکید کرد که تیم های استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و زیر نظر وزارت ورزش و جوانان به کار خود ادامه می دهند.

مصاحبه خطرناک وزیر ورزش وضعیت پرسپولیس در آسیا را به خطر می‌اندازد؟
کد خبر: 616615
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ۱۶:۴۰:۲۷

حمید سجادی در مصاحبه اش در حاشیه نشست دولت در مورد تیم های استقلال و پرسپولیس گفت:« ما در اینجا می‌خواهیم درباره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تصمیم‌گیری کنیم زیرا این دو باشگاه حاکمیتی هستند و دولت آنها را حمایت می‌کند و به نوعی دولتی هستند و با باشگاه‌هایی مانند سپاهان و تراکتورسازی کاری نداریم و دخالتی نمی‌کنیم.»

به گزارش خبرورزشی، وقتی وزیر ورزش و جوانان به طور مشترک هم از حمایت تیم پرسپولیس صحبت می کند و هم از استقلال بدین معنی است که هر دو تیم دولتی و هر دو تیم زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره می شوند. این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه ای تیم ها روی واگذاری به بخش خصوصی و هم چنین تفکیک مالکیت ها تاکید دارد و بر همین اساس به تازگی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مالک باشگاه پرسپولیس و وزارت امور اقتصاد و دارایی به عنوان مالک باشگاه استقلال نام برده شد.

جالب اینکه حجت کریمی این هفته در برنامه فوتبال برتر در پاسخ به این سوال که دوست دارد، وزارت ورزش و جوانان برای استقلال تصمیم گیری کند یا سازمان خصوصی سازی رای به وزارت ورزش و جوانان داد و گفت وزارت ورزش و جوانان متولی ورزش در کشور است.

برخی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای حاضر به امضای مجوز حرفه ای تیم پرسپولیس نشده اند. آنها می گویند مالکیت باشگاه استقلال و پرسپولیس یکی است. در چنین شرایطی اگر دیدید پرسپولیس همانند استقلال از جدول بازی های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد، تعجب نکنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها