خلیلی: استقلال خطرناک‌تر شده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال خطرناک تر از قبل شده و انگیزه‌های بیشتری برای دربی پیش رو دارد اما باز هم پرسپولیس بازی را خواهد برد.

خلیلی: استقلال خطرناک‌تر شده است
کد خبر: 615620
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۰ ۱۴:۳۰:۰۶

محسن خلیلی در گفت‌وگویی، در مورد دربی صدو یکم، شانس موفقیت سرخپوشان در این مسابقه، حساسیت این بازی و پیش بینی‌اش از نتیجه مسابقه صحبت‌هایی انجام داد.

به گزارش ایرتنا این پگفت وگو را در زیر می‌خوانید:

یک دربی دیگر پیش رو است.این بار در جام حذفی.

دربی مهم‌ترین بازی هر فصل است و تفاوتش این است که این بار تیم برنده یک جام قهرمانی به خانه می‌برد.

شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

خدا را شکر شرایط خیلی خوب است. بازیکنان، لیگ را به بهترین شکل ممکن به پایان رساندند. روحیه تیمی و شرایط تاکتیکی تیم خیلی خوب است. همه عوامل باشگاه هم دست به دست هم دادند تا تیم به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان ببرند.

آیا نتیجه دربی قبل در این مسابقه تاثیر دارد؟

استقلالی‌ها الان انگیزه بیشتری دارند؛ چون هم دربی را واگذار کردند و هم قهرمانی لیگ را. به نظر من این استقلال خطرناک‌تر است. پس باید با تمرکز بیشتر مقابل آنها قرار بگیریم.

خط حمله پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد.

فرم بازی و تاکتیک تیم به نحوی است که همه بازیکنان در این قالب تیمی شانس گلزنی دارند. این نشان از پویایی تاکتیکی پرسپولیس می‌دهد. واقعا عملکرد تیمی پرسپولیس به نحوی است که حتی مدافعان هم شانس گلزنی دارند.

عیسی آل کثیر هم شرایط مشابه خودت را پس از مصدومیت داشت؛ اما شرایط خیلی خوبی را پشت سر می‌گذارد.

او تلاش زیادی کرد و سختی زیاد کشید. الان هم روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و مهره مهمی برای پرسپولیس است. امیدوارم روند خوبش را حفظ کند..

پیش بینی‌ات از نتیجه دربی و گلزنان چیست؟

فکر می‌کنم پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به برتری می رسد. البته گلزنان قابل پیش‌بینی نیستند چون در این سیستم همه شانس گلزنی دارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها