کد خبر: 611369
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ۱۶:۳۰:۲۲
| |

سرپرست صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

ساپینتو شروع‌کننده دعوا بود/ چرا سرمربی استقلال به بازیکن ما حمله کرد؟

بازی استقلال با صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت. سرپرست تیم صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» جزئیات جالبی از درگیری ساپینتو با نیمکت صنعت بازگو کرد.

ساپینتو شروع‌کننده دعوا بود/ چرا سرمربی استقلال به بازیکن ما حمله کرد؟
کد خبر: 611369
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۶ ۱۶:۳۰:۲۲

تیم فوتبال صنعت نفت موفق شد در تهران استقلال را متوقف کند تا آبادانی‌ها همچنان به بقا در لیگ برتر امیدوار باشند. شاگردان عبدالله ویسی با کسب این مساوی ارزشمند حالا با روحیه بهتری آماده دو بازی باقی‌مانده پیش رو خواهند شد. اما از آنجا که استقلال در کورس رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بود، فشار بازی شرایطی به وجود آورد که در جریان بازی و بعد از آن مربیان دو تیم از خجالت هم درآمدند! یک طرف دعوا علی فیروزی سرپرست بی‌حاشیه صنعت نفت قرار داشت. فیروزی در فوتبال جنوب و کشورمان چهره‌ای شناخته‌شده به حساب می‌آید.

به گزارش اعتمادآنلاین، با سرپرست صنعت نفت در خصوص بازی با استقلال گفت‌وگویی ترتیب دادیم که در ادامه می‌خوانید.

*صنعت نفت با انجام یک بازی منطقی نتیجه خوبی در مقابل استقلال به دست آورد. بازی چطور بود؟

کسب نتیجه خوب در مقابل تیمی که برای نزدیک شدن به موقعیت قبلی تلاش می‌کند و امیدوار به قهرمانی به میدان آمده بود اتفاق خوبی است. آن هم با حضور آن همه تماشگر. به هر ترتیب توانستیم بازی پایاپایی به نمایش بگذاریم و گرفتن مساوی نتیجه خوبی بود. با تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم این نتیجه خوب را به دست آوردیم. متوقف کردن استقلال نشان می‌دهد ما خیلی خوب کار کردیم.

*این روزها صحبت از این است که هر تیمی که مقابل یک تیم مدعی بازی می‌کند باید برنده شود تا هواداران دو تیم مدعی دیگر خوشحال شوند. شما که قطعاً برای ماندن صنعت نفت در لیگ یک امتیاز از استقلال گرفتید؟

هر تیم مقابل این سه تیم مدعی امتیاز بگیرد طرفداران تیم‌های دیگر را خوشحال کرده است! بازی ما با استقلال هم همین‌طور بود و طرفداران پرسپولیس و سپاهان خوشحال شدند. اما ما بیشتر برای خوشحالی مردم آبادان بازی کردیم تا در گام‌های بعدی هم قوی باشیم و صنعت نفت را در لیگ برتر حفظ کنیم.

*داوری چطور بود؟

داوری خوب بود و چیزی ندیدم که بخواهد تیمی متضرر شود. ما هم تمام تمرکزمان را گذاشتیم روی این بازی‌ها تا وارد حاشیه نشویم. با انرژی مثبت درون زمین به دنبال کسب نتیجه هستیم.

*درگیری شما با ساپینتو هم سروصدای زیادی کرد.

من اهل حاشیه نیستم. من نمی‌خواستم تیمم ۱۰ نفره شود چون توان این را نداشتیم ۱۰ نفره مقابل استقلال بازی کنیم. در آن لحظه هم ساپینتو توپ را انداخت تا بازیکن ما بازی را شروع کند. اما آیا وظیفه او این است که توپ به بازیکن ما بدهد؟ وقتی بازیکن تیم ما توپ را رها کرده چرا به او حمله می‌کند؟ مربی‌ای ‌که ادعای تجربه حضور در جام جهانی را دارد باید برخورد متین و شایسته داشته باشد تا بقیه الگو بگیرند‌. من دویدم و آمدم تا بازیکن تیم ما با او درگیر نشود و کارت قرمز نگیرد. ساپینتو فکر کرد من به طرف او حمله کردم و با من درگیر شد! می‌گویند چرا آمدی تا آن منطقه؟ سوالم این است چرا ساپینتو بارها از منطقه خودش خارج شده اما کسی از او نمی‌پرسد؟ به داور چهارم این موضوع را گفتم که چرا دوتا مربی استقلال در کنار زمین هستند؟ نباید دو نفری در کنار زمین باشند . فقط مترجم می‌تواند لحظه‌ای بیاید و صحبت‌ها را انتقال دهد و سریع برگردد. این کارها درست است؟

*ساپینتو بعد از بازی صحبت‌هایی هم علیه شما و مربی صنعت نفت مطرح کرد. پاسخی به صحبت‌های او دارید؟

اصلاً نیازی نیست ویسی را ساپینتو بشناسد، عبدالله ویسی را یک ایران می‌شناسند. او رزومه‌اش مشخص است؛ قهرمانی و نایب‌قهرمانی دارد و بازیکن ملی بوده است.

*از باشگاه استقلال خبر رسیده قرار است از شما و سرمربی صنعت نفت شکایت کند. نظر شما چیست؟

شکایت کنند، ما هم شکایت می‌کنیم چون ما هم حرف برای گفتن داریم. هم در زمان بازی و هم بعد از بازی و در کنفرانس مطبوعاتی این ساپینتو بود که دعوا را شروع کرد.

*تعداد بیانیه و دعوا و شکایت در فوتبال ما خیلی زیاد شده است. برای لیگ برتر ما زشت نیست؟

خیلی زیاد شده، چون نتوانسته‌ایم کنترل کنیم. هرچقدر جلوتر برویم اگر باز هم کنترل نشود، این حرکات بیشتر هم خواهد شد و فوتبال بیشتر ضرر می‌بیند. مسلماً باید برخورد جدی باشد تا این رفتارها تکرار نشود.

*صنعت نفت در لیگ برتر می‌ماند؟

هنوز هیچ چیز مشخص نیست. تمام عوامل تلاش می‌کنند که این اتفاق رخ دهد تا دل مردم آبادان را شاد کنند. در بازی با استقلال دیدید سه چهار اتوبوس از آبادان آمدند تا کنار تیم باشند. جای تقدیر دارد و ما هم تلاش خودمان را خواهیم کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها