کد خبر: 614435
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۰۰:۵۶
| |

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با «اعتماد»:

استقلال لیاقت بردن یک جام در این فصل را دارد/ پرسپولیس واقعا تیم خوبی است

سرمربی و ستاره سابق آبی ها در مورد شرایط این تیم با روزنامه اعتماد گفت و گو کرده است.

استقلال لیاقت بردن یک جام در این فصل را دارد/ پرسپولیس واقعا تیم خوبی است
کد خبر: 614435
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۳ ۱۳:۰۰:۵۶

فصل هنوز برای استقلال تمام نشده و این تیم به همراه پرسپولیس و هوادار و نساجی در رقابت‌های جام حذفی حضور دارند. آبی‌ها برای حضور در فینال باید در تهران از سد نساجی بگذرند و چشم‌انتظار تقابل پرسپولیس و هوادار باشند. احتمال تقابل سرخابی‌ها در فینال زیاد است، دربی که بدون شک برای استقلالی‌ها یک‌ تقابل انتقامی خواهد بود. برای بررسی وضعیت استقلال با مجید نامجومطلق بازیکن و مربی اسبق این تیم ‌تماس گرفتیم که در ادامه می‌خوانید.

   به لحاظ فنی سطح بازی‌های این فصل را چطور ارزیابی می‌کنید؟

سطح بازی‌ها و شرایط تیم‌ها به نظرم خوب بود. در مجموع تیم‌ها فصل موفقی را پشت سر گذاشتند به دلیل اینکه امسال یکسری مربیان خوب به لیگ ما اضافه شده بودند و همین باعث شد سطح کیفیت لیگ بالاتر برود.

    فکر می‌کنید پرسپولیس شایستگی قهرمانی را داشت؟

سه تا تیم شرایط قهرمانی را داشتند اما اتفاقاتی رقم خورد که در نهایت پرسپولیس قهرمان شد. استقلال در شرایط خوبی بود، سپاهان بسیار بسیار شرایط خوبی داشت و همینطور پرسپولیس شرایطش خوب بود.

   بعد از دربی این شرایط برای استقلال تغییر کرد.

بله. نتیجه دربی هم از نظر روحی روی استقلال تاثیر گذاشت و هم از صدر عقب افتادند و لطمه زیادی به استقلال وارد شد. خاصیت دربی همین است، تیم برنده دربی در شرایط خوبی قرار می‌گیرد و بازنده بازی از لحاظ تمرکز و روحی برهم می‌خورد.

   درباره جام حذفی صحبت کنیم. شرایط استقلال در این جام ‌چطور است؟

استقلال رفته رفته خودش را پیدا کرد و در این فصل شایسته بردن یک جام هست و چه بهتر که ‌تمام تمرکزشان را بگذارند روی جام حذفی تا بتوانند موفق شوند. فوتبالی که در این فصل بازی کردند تهاجمی است و توانستند رضایت هواداران را جلب کنند اما امیدوارم‌ مثل قبل از دربی که ۶ تا به هوادار زدند در بعد از بازی با تراکتور که با ۷ گل پیروز شدند باعث نشود که تمرکزشان برهم بریزد چون شرایط بازی‌های حذفی کاملا متفاوت است و باید با تمرکز بالا بازی‌های‌شان را پشت سر بگذارند چون از نظر من لیاقت این را دارند که در این فصل یک جام بگیرند.

   استقلال باید به مصاف نساجی برود که در آخرین بازی لیگ با ۴ گل از پرسپولیس شکست خورد. فکر می‌کنید مقابل این تیم کار سختی در پیش دارد؟

استقلال اگر در شرایط ایده‌آلش باشد و تمرکزش روی بازی خودش باشد نباید بازی دشواری داشته باشد اما بازی حذفی است دیگر! استقلالی‌ها باید با تمام انگیزه وارد میدان شوند و رقیب را دست‌کم نگیرند.

   در صورتی که سرخابی‌ها به فینال برسند فکر می‌کنید استقلال می‌تواند انتقام شکست در دربی صد را از پرسپولیس بگیرد؟

انگیزه‌ای که استقلالی‌ها دارند و از مصاحبه‌های‌شان استنباط می‌کنیم دنبال این اتفاق هستند. علاقه‌مند هستند دربی در جام حذفی تکرار شود اما واقعیت اینکه پرسپولیس تیم خوبی است و اگر دو تیم به فینال برسند، می‌توانند دربی خوبی را پشت سر بگذارند.

   نظر شما درباره ادامه‌ همکاری با ساپینتو چیست؟ موافق حضور او هستید؟‌

من موافق او هستم. مربی که در سال اول و بدون شناخت از فوتبال ما‌ وارد لیگ شد. اعتقاد دارم استقلال بازی‌های خوبی را امسال به‌ نمایش گذاشت فارغ از رتبه ‌و نتیجه. مهم‌تر از همه تیم‌های سرخابی باید نظر هواداران خود را جلب کنند و خیلی از هواداران ‌موافق ساپینتو هستند و با تجربیاتی که امسال به دست آورد سال بعد می‌تواند عملکرد بهتری هم داشته باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها