کد خبر: 609791
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۸ ۱۵:۰۰:۵۴
| |

یک تماس عجیب بعد از یک نتیجه عجیب؛

بعد از شکست ۶-۱ مقابل استقلال؛ یک پرسپولیسی به ساکت زنگ زد و...!

تیمی که در استادیوم آزادی پرسپولیس را یک بر صفر شکست داده بود، در برابر استقلال تن به شکست ۶-۱ داد.

بعد از شکست ۶-۱ مقابل استقلال؛ یک پرسپولیسی به ساکت زنگ زد و...!
کد خبر: 609791
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۸ ۱۵:۰۰:۵۴

شکست ۶-۱ هوادار در برابر استقلال برای ساکت الهامی و شاگردانش خیلی گران تمام شد، به این خاطر که در فضای مجازی یکی از بازیکنان تیم هوادار یعنی بازیکن شماره ۲۱ مهدی عبدی متهم به تبانی شد و این برای ساکت الهامی خیلی آزار دهنده بود. البته سرمربی تیم هوادار از بازیکن تیمش حمایت کرد و در بازی بعدی یعنی دیدار با گل گهر به او میدان داد.

به گزارش خبرورزشی، بعد از این نتیجه تلخ محمد مایلی کهن بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و سرمربی اسبق تیم ملی با ساکت الهامی تماس می‌گیرد تا به وی روحیه داد.  

سرمربی تیم هوادار در مورد جزییات این تماس می‌گوید: «جا دارد از آقای مایلی کهن که معمار ملی فوتبال ما است، تشکر کنم. من عاشق و شیفته این مرد هستم و ایشان مثل یک برادر بزرگ بعد از بازی با استقلال به من زنگ زد و گفت من تو را خیلی قوی‌تر از این می‌دانستم؛ پاشو، این فوتبال است. فکر کردی همه چیز بر وفق مراد تو است؟ سال اولی که با تراکتور سه گل به استقلال زدی چه؟ من گفتم مردم... گفت فوتبال همین است اما زندگی ادامه دارد. ایشان به من قوت قلبی داد و من ماندم که این مرد چقدر دوست داشتنی است. ما بزرگتر از آقای مایلی کهن نداریم؛ کی فوتبال ملی ما شش گل به کره زده؟ کی سه گل به عربستان زده؟ کی تا این تعداد لژیونر دادیم؟ بهترین مربیان ما نسل آقای مایلی کهن هستند.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها