کد خبر: 607545
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۱۲:۱۲:۴۷
| |

نگرانی هواداران شروع شد؛

مهدی قایدی، ستاره‌ای که باید از جمع آبی‌ها جدا شود!

درخشش فوق العاده ستاره ریزنقش بوشهری استقلال مقابل هوادار باعث شد این بازیکن با بالاترین نمره از سوی کارشناسان زمین مسابقه را ترک کند.

مهدی قایدی، ستاره‌ای که باید از جمع آبی‌ها جدا شود!
کد خبر: 607545
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ۱۲:۱۲:۴۷

تیم استقلال در مسابقه مقابل هوادار در چارچوب دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر موفق شد با نتیجه شش و یک زمین مسابقه را ترک کند.

به گزارش خبرورزشی، در بین بازیکنان استقلال یک نفر بیشترین نمره را از آن خود کرد. مهدی قایدی در شبی که فوق‌العاده ظاهر شد توانست از سوی کارشناسان فوتبالی از ۱۰ نمره، نمره کامل را به خود اختصاص بدهد.

این بزیکن در جریان این برد مقتدرانه یک گل به ثمر رساند، یک پاس گل داد و دو پنالتی گرفت - که آنها هم به نوعی پاس گل محسوب می‌شوند - تا از این نظر رکورد بیشترین نمره برای یک بازیکن را به خود اختصاص داده باشد.

در واقع مهدی قائدی در دیداری که استقلال ۶ گل به ثمر رساند روی چهار گل تاثیر مستقیم داشت تا از این نظر یک رکورد بی سابقه را در تاریخ ۲۲ دوره لیگ برتر از آن خود کند.

مهدی قائدی که این روزها از سوی مدیران باشگاه شباب الاهلی بار دیگر مورد توجه قرار گرفته تا در پایان فصل به این تیم اماراتی برگردد فوتبالیست محبوب طرفداران استقلال است. هوادارانی که در شبکه های اجتماعی بر این موضوع تاکید ویژه دارند که هر طور شده باید این بازیکن برای فصل آینده در استقلال بماند.

لازم به یادآوری است؛ مهدی قایدی در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم راهی باشگاه شباب الاهلی شد و با قراردادی ۵ ساله به این تیم پیوست اما در پایان سال اول به عنوان بازیکن قرضی و در ازای مبلغ ۸۵۰ هزار یورو به استقلال برگشت. حالا هم قرارداد قرضی این بازیکن در تاریخ نهم تیرماه سال جاری به پایان می رسد اما خودش تا فصل دیگر بازیکن تیم اماراتی خواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها