کد خبر: 606391
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۱۰:۴۰:۳۰
| |

این اتفاق خوبی برای آبی ها نخواهد بود؛

بدترین خبر برای استقلال و ستاره محبوبش

از امارات خبر می‌رسد که بدحسابی استقلال با نارضایتی باشگاه اماراتی همراه بوده و آنها قصد ندارند برای فصل آینده قائدی را در اختیار استقلال قرار دهند.

بدترین خبر برای استقلال و ستاره محبوبش
کد خبر: 606391
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ ۱۰:۴۰:۳۰

آمار قائدی در این روزها فوق‌العاده است و در ۸بازی اخیر موفق به زدن ۷گل شده است. او در مقاطعی از فصل افت کرده ولی در حال حاضر جزو آماده‌ترین مهاجمان لیگ برتر محسوب می‌شود که در بهترین زمان ممکن به دوران اوج برگشته است.

به گزارش همشهری آنلاین، قائدی بعد از حضور در شباب‌الاهلی نتوانست انتظارات این باشگاه را برآورده کند و درنهایت به استقلال برگشت ولی درخشش دوباره در این تیم باعث شد تا باز هم بحث جدایی این بازیکن از جمع آبی‌ها مطرح شود. مهم‌ترین چالش باشگاه استقلال برای حفظ این بازیکن، بدقولی مدیران در پرداخت طلب باشگاه شباب است.

از امارات خبر می‌رسد که بدحسابی استقلال با نارضایتی باشگاه اماراتی همراه بوده و آنها قصد ندارند برای فصل آینده این بازیکن را در اختیار استقلال قرار دهند. شباب‌الاهلی حتی مدتی پیش قصد داشت از استقلال شکایت کند ولی قائدی مانع این اقدام اماراتی‌ها شد تا برای استقلال زمان بخرد.

یکی از تیم‌هایی که تمایل به جذب قائدی دارد، اتحاد کلبا تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی است ولی مسئله مهم اینجاست که قائدی بازی در استقلال را دوست دارد و به نزدیکانش گفته که نمی‌خواهد فوتبال ایران را ترک کند، خصوصا که جام ملت‌های آسیا هم نزدیک است و قائدی امید دارد با دعوت شدن به تیم ملی در این تورنمنت بازی کند. استقلال مشکلی بابت دستمزد قائدی برای فصل آینده ندارد ولی مسئله مهم، راضی کردن باشگاه اماراتی است؛ موضوعی که ممکن است برای استقلال یک دردسر بزرگ باشد. این در حالی است که از دست دادن قائدی اتفاق خوبی برای استقلال و هوادارانش نخواهد بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها