کد خبر: 604244
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۱۴:۰۰:۵۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می دهد:

افشاگری از بزرگ‌ترین دعوای مسی در جام جهانی

بالاخره از دعوای بزرگ مسی در جام جهانی رمزگشایی شد.

افشاگری از بزرگ‌ترین دعوای مسی در جام جهانی
کد خبر: 604244
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۸ ۱۴:۰۰:۵۰

اخیرا فیلمی توسط فیفا منتشر شده است که جدال کامل مسی با وخهورست در پایان بازی آرژانتین مقابل هلند در یک چهارم نهایی جام جهانی را به صورت کامل نشان می دهد.

به گزارش اعتمادآنلاین، رقابتی شدید میان آلبی سلسته و لاله های نارنجی در جام جهانی جریان داشت. در آن بازی داور 18 کارت زرد و یک کارت قرمز از جیبش خارج کرد. آرژانتین در نهایت برنده آن مسابقه اعصاب خرد کن شد.

بعد از پایان بازی مهاجم هلندی وخهورست مسی را در تونل تعقیب کرد به طوری که در طول مصاحبه های بعد از بازی مسی اطراف او دیده شد. این باعث شد مسی با او برخورد بدی کند و به او بگوید: «به چی نگاه می کنی بوبو (احمق)؟ گم شو از اینجا!»

حال این حادثه به صورت کامل و به شکل آنلاین در تویئتر منتشر شده است که دقیقا نشان می دهد چه چیزی منجر به تبادل آتش میان طرفین شده است. مرد هلندی در تونل دستش را به سمت مسی دراز کرد اما بازیکن آرژانتینی درخواست صلح او را رد کرد. سپس وخهورست خشمیگن شد و عصبانیتش را به برخی هم تیمی های مسی ابراز کرد و گفت: «من منتظر او بودم و می خواستم مشکل را حل کنم. اما او این شکلی پاسخ می دهد؟ این بی احترامی است!»

مسی از آن زمان در مورد درگیری خود با وخهورست گفته است: «من به رفتاری که انجام دادم علاقه ندارم. من از جملاتی نظیر به همین شکل ادامه دهید و این چیزها خوشم نمی آید. اما خوب، آنها لحظات تنش شدید و عصبی بودن وجود داشت و همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد. آدم همانطور که چیزی را می بیند واکنش نشان می دهد، اما هیچ چیز برنامه ریزی شده نبود. من دوست ندارم از زیر بار مسوولیت آن اتفاق شانه خالی کنم اما اینها چیزهایی هستند که اتفاق می افتد.»

وخهورست که اکنون به صورت قرضی در منچستریونایتد حضور دارد با هم تیمی مسی در تیم ملی آرژانتین یعنی لیساندرو مارتینز همبازی است و از نظر آنها او همچنان به عنوان «بوبو» شناخته می شود. این نتیجه یک رویارویی به یاد ماندنی است که مدت ها پس از پایان مسابقه مورد بحث مخاطبان جهانی قرار گرفته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها