کد خبر: 600281
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۲:۰۵:۰۹
| |

۱۴ گلوله به نشانه اخطار!

جان مسی در خطر است/ پیام ترسناک گنگسترها به لئو: منتظرت هستیم! + عکس

حمله افراد مسلح به فروشگاه خانواده لیونل مسی در آرژانتین، پیامی به ابرستاره فوتبال این کشور تفسیر شده و دوست‌داران مسی را نگران کرده است.

جان مسی در خطر است/ پیام ترسناک گنگسترها به لئو: منتظرت هستیم! + عکس
کد خبر: 600281
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۲:۰۵:۰۹

فرد یا افرادی مسلح در شهر روساریوی آرژانتین، شهر زادگاه لیونل مسی، به یک فروشگاه که توسط خانواده او اداره می‌شود حمله کرده و پیغامی تهدیدآمیز خطاب به ستاره بزرگ فوتبال این کشور در صحنه تیراندازی به جا گذاشتند.

به گزارش ورزش سه، فروشگاه مواد غذایی یونیکو در شهر روساریو در مالکیت خانواده آنتونلا، همسر لئو مسی، است. بعد از حمله مسلحانه به این فروشگاه پلیس در محل حضور پیدا کرده و در گزارش به رسانه‌ها اعلام کرد 14 گلوله به پنجره این فروشگاه شلیک شده است. در تصاویر دوربین‌های مدار بسته مشخص است دو نفر سوار بر یک موتور سیکلت محل حادثه را ترک می‌کنند.

حمله به فروشگاه مسی

اما علت اینکه حمله به فروشگاه خانواده آنتونلا آرژانتینی‌ها را به شدت نگران کرده پیامی است که خطاب به مسی در محل حمله پیدا شده است. در این پیام نوشته شده: "مسی، ما منتظرت هستیم. خواکین (شهردار روساریو) قاچاقچی مواد است و نمی‌تواند هوای تو را داشته باشد."

شهردار روساریو که در این پیام به او اشاره شده در یک کنفرانس خبری از حادثه ابراز نگرانی کرد و گفت با توجه به افزایش جرم و جنایت در شهر باید تعداد نیروهای پلیس افزایش یابد.

 

روساریو بزرگ‌ترین شهر ایالت سانته‌فه در آرژانتین است که در فاصله 300 کیلومتری بوئنوس آیرس، پایتخت کشور، واقع شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها