بازگشت گری لینکر به قدیمی‌ترین برنامه فوتبال جهان

مهاجم سابق تیم ملی انگلیس با اعلام بی‌بی‌سی به برنامه بازی روز برگشت.

بازگشت گری لینکر به قدیمی‌ترین برنامه فوتبال جهان
کد خبر: 602140
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۹:۱۰:۳۱

گری لینکر و مدیریت بی‌بی‌سی برای بازگرداندن این مجری محبوب برنامه ورزشی «مچ آو د دی»، (مسابقه روز) به توافق رسیدند.

به‌گزارش ایسنا، تیم دیوی، مدیرکل بی‌بی‌سی بعد از اعلام خبر توافق گفت: «گری بخش ارزشمندی از بی‌بی‌سی است و من می‌دانم که چقدر بی‌بی‌سی برای گری اهمیت دارد. مشتاقانه منتظر هستم که در آخر هفته برنامه را اجرا کند.»

شنبه گذشته برنامه «مچ او د دی»، مسابقه روز، (Match of the Day)، پرسابقه‌ترین برنامه فوتبالی جهان، بدون مجری و کارشناس روی آنتن رفت.

در بیانیه مدیرکل بی‌بی‌سی آمده که این رسانه دستورالعمل‌ها و مقرراتش درباره فعالیت در رسانه‌های اجتماعی به ویژه افرادی که به طور آزاد (فری لنس) با بی‌بی‌سی همکاری می‌کنند و خارج از حوزه اخبار و خبرهای روز هستند را به طور مستقل مورد بررسی قرار خواهند داد.

گری لینکر هم از این بیانیه استقبال کرد و گفت : «خوشحالم که راه حلی پیدا کرده ایم. من از این بررسی حمایت می کنم و مشتاقانه منتظر بازگشت به روی آنتن هستم.»

گری لینکر، مجری ورزشی بی‌بی‌سی در توییتر انتقادی درباره سیاست جدید دولت محافظه‌کار بریتانیا در مورد پناهندگی مطرح کرده بود. گری لینکر در توییتش نوشته بود «زبانی که این طرح با آن ارائه شده است بی شباهت به زبان آلمان دهه ۱۹۳۰ نیست.»

پس از تعلیق گری لینه‌کر فوتبالیست سابق و مجری معروف شبکه BBC به دلیل نقد برخی سیاست‌های دولت، دیگر مفسران ورزشی سرشناس نیز اعلام کرده بودند در حمایت از او در برنامه ویژه این شبکه حاضر نخواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها