کد خبر: 601424
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ۱۰:۱۳:۳۹
| |

ستاره آبی‌ها رفتنی شد؟

خبر بد برای استقلالی‌ها

مهلتی که باشگاه اماراتی به استقلال داده بود به پایان رسید.

خبر بد برای استقلالی‌ها
کد خبر: 601424
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۹ ۱۰:۱۳:۳۹

باشگاه شباب الاهلی امارات بابت مطالبات 1/5 میلیون درهمی از باشگاه استقلال به فیفا شکایتی می کند.

به گزارش طرفداری، وسط ماجراهای استراماچونی و بدهی سنگین باشگاه استقلال به این مربی ایتالیایی که هواداران استقلال را نگران کرده، مجموعه آبی پایتخت با یک شکایت دیگر به دردسر مضاعف می افتد.

ماجرا از این قرار است که باشگاه شباب الاهلی بابت بازگرداندن قرضی مهدی قائدی 1 میلیون درهم از استقلال طلب کرده بود و استقلالی ها باید این مبلغ را شش ماه پیش به باشگاه اماراتی می پرداختند. مدیرعامل سابق باشگاه به حدی در پرداخت مطالبات شباب الاهلی امارات تاخیر کرد که این بدهی 1 میلیون درهمی با غرامت دیر کرد و جریمه به 1/5 میلیون درهم رسید.

علی فتح الله زاده بعد از قبول مدیرعاملی استقلال تلاش کرد شباب الاهلی را راضی کند به جای 1/5 میلیون درهم همان 1 میلیون درهم را بگیرد و جریمه دیر کرد را ببخشد. در سفری که چند ماه قبل علی فتح الله زاده به امارات داشت، باشگاه شباب الاهلی پذیرفت اگر مدیرعامل استقلل ظرف مدت یک ماه یک میلیون درهم را بپردازد، جریمه تاخیر و بدحسابی را از آبی ها نگیرد اما با گذشت دو ماه از آن توافق مدیرعامل استقلال هیچ پولی به باشگاه اماراتی پرداخت نکرد و حالا شباب الاهلی قصد دارد برای دریافت مطالبات خود به فیفا شکایت کند.

باشگاه شباب الاهلی چندی پیش با ارائه دو هشدار پی در پی به استقلال اعلام کرده بود حداکثر تا 9 مارس فرصت دارد 1/5 میلیون درهم را پرداخت کند و در غیر این صورت شکایت رسمی اش را برای دریافت این پول را به فیفا می فرستد حالا از امارات خبر رسیده مدیران این باشگاه نوتیس دیگری را امروز به استقلال داده اند و به این باشگاه اعلام کرده اند حالا که ظرف مدت توافق شده پولی پرداخت نکرده اند، پرونده به فیفا می رود.

به قیمت امروز درهم، باشگاه استقلال باید بیش از 20 میلیارد تومان به باشگاه شباب الاهلی بپردازد که پرداخت این پول وسط ماجرای بدهی به استراماچونی و تهدید انضباطی استقلال به کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین تر برای آبی ها کار چندان ساده ای نیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • کامران ارسالی در
    جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

    کلا بودجه مملکت رو با این افزایش ارز استقلال بدهی داره.

  • ع ق ارسالی در
    جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

    خوب شکایت کنند و بازیکنشون را پس بگیرند به ما چی

  • جواد ارسالی در
    جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

    خبر خوبم دارید،حال بد ما باش خدا بزرگه

  • سهیل ارسالی در
    جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

    در باشگاه استقلال و پرسپولیس برخی
    آنقدر بی تدبیر و بی مسئولیت هستن که در انعقاد قرارداد با طرف های مقابل آنقدر بد عمل میکنند که همیشه این دو باشگاه را با چالش مواجه میکنند که دلیلش میتواند استفاده از رانت باشد وگرنه دلیلی ندارد این همه سهل انگاری کنند در این دو باشگاه در انعقاد قراردادها ضعف داشتن که در طول دوسه سال گذشته بازیکنان و مربیان یک طرفه قرارداد را فسخ کردن چرا باید در بستن قرارداد این همه از خود ضعف نشان بدهند که طرف نه تنها یک طرف باشگاه را ترک میکند بلکه میره شکایت هم میکند اینها همش بی تدبیری بی مدیریتی وبی مسئولیتی است و استفاده از رانت است که اجازه شکایت از فرد خاطی را نمیده چون میترسن آن مربی یا بازی کنی که باشگاه را ترک کرده زبان باز کند و افشا گری کند که چند درصد از قرارداد من را فلان فرد به جیب زده وگرنه هیچ دلیلی نداره که باشگاه در مقابل فرد خاطی سکوت کند و هیچ شکایتی نکند در جریان پرونده استوک یا مشابه آن چراباشگاه شکایتی نکرد یا در مورد پرونده بازیکن هلندی پرسپولیس که یک طرفه قرارداد را فسخ کرد چرا شکایتی نکردن یا در مورد مربی ایتالیایی استقلال وآرژانتینی پرسپولیس که باشگاه را ترک کردن چرا شکایتی نشد ؟

  • مازیار ارسالی در
    جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

    در بازی استقلال و گل گهر آن پنالتی کثیف را اگر استقلال شرافت داشت بازیکن باید بیرون از دروازه میزد ؛ حالا به جهنم اگه استقلال به دسته دوم سقوط کنه یک شیرینی به افتخار گل گهر پخش میکنم.

  • عباس ارسالی در
    جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱

    حالا این پول از جیب کی میره.....

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها