کد خبر: 597101
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۰۹:۳۵:۴۶
| |

باشو به امارات برمی‌گردد؟

واکنش رسمی باشگاه استقلال به جدایی قایدی

طی روزهای اخیر برخی رسانه‌ها از توجه تیم‌های اماراتی به قایدی خبر داده و در این زمینه این ادعا مطرح شد که این بازیکن ریزنقش مورد نظر اتحاد کلبا تیمی که فرهاد مجیدی هدایت آن را برعهده دارد قرار گرفته است.

واکنش رسمی باشگاه استقلال به جدایی قایدی
کد خبر: 597101
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۰۹:۳۵:۴۶

با درخشش مهدی قایدی در استقلال و در بازی‌های اخیر این تیم حالا این بحث داغ شده است که آیا این بازیکن که به‌صورت قرضی از شباب الاهلی به استقلال بازگشته است برای فصل آینده هم در این تیم ماندنی خواهد شد یا خیر. این درحالی است که در زمان مدیریت آجورلو در استقلال از این موضوع خبر داده بودیم که برخی صحبت‌های اولیه برای ماندن این بازیکن برای فصل بعدی در جمع آبی‌ها نیز آغاز شده است. البته نکته اصلی آنجایی هست که برخلاف محبی در قرارداد قایدی، بند دائمی شدن وجود ندارد و برای ادامه ماندگاری این بازیکن ریزنقش در استقلال باید یک بار دیگر مسئولان دو باشگاه ایرانی و اماراتی به توافق برسند.

به گزارش خبرورزشی، این در شرایطی است که قایدی که این روزها در فرم خیلی خوبی قرار دارد و با درخشش خود، استقلال را تا یک قدمی صدر جدول نیز رسانده است. در این شرایط مطمئنا درصورتی‌که قرار نباشد او به الاهلی هم برگردد تا به امروز مشتریان دست‌به‌نقد و متمول‌تری نسبت به استقلال پیدا کرده و این موضوع نشان می‌دهد که کار آبی‌ها برای نگه داشتن وینگر گلزن خود برای فصل بعدی بسیار دشوار است.

در این زمینه حجت کریمی، عضو هیات‌مدیره استقلال که چندی پیش برای مذاکره با مسئولان شباب الاهلی به‌منظور پرداخت مطالبات این باشگاه درخصوص رضایتنامه قایدی همراه با فتح‌الله‌زاده راهی امارات شده بود درباره اینکه تا چه اندازه امکان تداوم حضور قایدی در جمع استقلالی‌ها برای فصل بعدی وجود دارد  گفت: «هنوز هیچ چیزی مشخص و قطعی نیست و الان نباید به این موضوع ورود کرد. باید فعلا این مدت بگذرد تا ببینیم در این خصوص با تیم شباب الاهلی به چه توافقی خواهیم رسید. فعلا اجازه بدهید مبلغ رضایتنامه این بازیکن را به باشگاه اماراتی بدهیم. ما هنوز هم با وجود توافقی که با شباب الاهلی داشتیم هنوز هیچ پولی را به این باشگاه پرداخت نکردیم اما باید هر طور شده است قسط اول مبلغ کل را در همین ماه پرداخت کنیم. بعد از این اتفاق تازه می‌توانیم در این خصوص بررسی‌ها و مذاکرات لازم را انجام بدهیم.»

وی درباره اینکه آیا در سفر اخیر به امارات درباره ماندن قایدی برای فصل آینده در استقلال صحبتی به میدان آمد یا خیر گفت: «خیر در این خصوص اصلا صحبتی نشد و همان‌طور که عرض کردم باید زمان سپری شود تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.»

گفتنی است طی روزهای اخیر برخی رسانه‌ها از توجه تیم‌های اماراتی به قایدی خبر داده و در این زمینه این ادعا مطرح شد که این بازیکن ریزنقش مورد نظر اتحاد کلبا تیمی که فرهاد مجیدی هدایت آن را برعهده دارد قرار گرفته است که البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع صحت نداشته و حداقل تا این زمان هنوز از جانب این باشگاه درخواستی برای جذب قایدی برای فصل بعدی به باشگاه شباب الاهلی نرسیده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها