کد خبر: 600428
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۰۹:۱۸:۱۸
| |

قصد داشتند با شیوه منسوخ، عدم توفیق خود را توجیه کنند!

این هم سند شیرجه زدن مهدی قایدی!

باشگاه نساجی مازندران واکنش طعنه‌آمیزی به اعتراض استقلالی‌ها نسبت به عدم اعلام پنالتی روی قایدی داشت.

این هم سند شیرجه زدن مهدی قایدی!
کد خبر: 600428
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ ۰۹:۱۸:۱۸

مسابقه اخیر نساجی مازندران و استقلال که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، با حواشی داوری زیادی همراه بود و عدم اعلام پنالتی روی مهدی قایدی توسط امیر عرب‌براقی کاری کرد تا آبی‌پوشان اعتراض شدیدی نسبت به این اتفاق داشته باشند.

به گزارش ورزش سه، طی روزهای گذشته بازیکنان و باشگاه استقلال با مصاحبه و بیانیه اعتراض خود را نسبت به عدم اعلام پنالتی روی مهدی قایدی و از دست رفتن سه امتیاز مقابل نساجی مازندران نشان دادند، اما کارشناسان داوری فوتبال برتر نظر متفاوتی داشتند و اعلام کردند خطای پنالتی روی مهدی قایدی اتفاق نیفتاده است.

بلافاصله پس از روی آنتن رفتن نظرات کارشناسی برنامه فوتبال برتر، باشگاه نساجی مازندران نیز همین صحنه‌ها را منتشر کرد و با انتشار متنی به شرح زیر نوشت:

«بفرمایید! این هم سند شیرجه زدن مهدی قایدی به روایت کارشناسان داوری

با توجه به تمارض واضح و شیرجه مهدی قایدی در محوطه جریمه نساجی اما به طرق مختلف باشگاه استقلال با شلوغ‌‌بازی و مصاحبه‌های متنوع(!) سعی بر مظلوم‌نمایی و القای تضییع حق خود داشت.

نظر کارشناسان داوری در مورد این صحنه، گواه روشنی بر ابطال این ادعای عجیب است.

همچنین علاوه بر این موضوع، مسئولان باشگاه استقلال، با زیر سوال بردن نحوه میزبانی باشگاه نساجی مازندران، باز هم قصد داشتند با این شیوه منسوخ، به‌نوعی عدم توفیق خود برای کسب سه امتیاز را توجیه کنند.

بنا بر اعلام ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اگر نساجی در این دیدار، مغلوب  استقلال می‌شد، به هیچ‌گونه حرف و حدیثی دامن زده نمی‌شد و اتفاقاً به تعریف و تمجید باشگاه نساجی و شیوه میزبانی نیز می‌پرداختند.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها