استقلالی ها عادتشان است همیشه طلبکارند!

حرف های عجیب حمید مطهری در خصوص قائدی؛ بوشهری است درکش می کنم!

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: گلی که خوردیم روی اشتباه فردی بود.

حرف های عجیب حمید مطهری در خصوص قائدی؛ بوشهری است درکش می کنم!
کد خبر: 599872
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۱۷:۳۰:۵۴

حمید مطهری بعد از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا از هواداران خوب‌مان تشکر می‌کنم و دست مریزاد به آنها می‌گویم و از دقیقه یک تیم ما را رو به جلو هل دادند و حمایت کردند و صادقانه و عاشقانه تیم‌شان را حمایت کردند. بازی تاکتیکی بود. روند خوبی در ابتدا نداشتیم و تحت تاثیر استقلال قرار گرفتیم اما هرچه بیشتر گذشت شکل خودمان را پیدا کردیم و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم.

به گزارش فارس، وی افزود: در ادامه بازی توانستیم از یک ضربه ایستگاهی گلزنی کنیم. آن هم ضرباتی ایستگاهی که شگرد ما است. بعد از گل هم با تغییر تاکتیک و تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم بازی را کنترل کنیم. دقایقی زیادی از بازی را کنترل کردیم و می‌توانستیم برنده شویم. از اینکه با این استقلال مساوی کردیم خوشحال نیستم حق‌مان سه امتیاز بود.

سرمربی نساجی تصریح کرد: بازیکنان ما در نهایت تعهد و با تمام وجود کار می‌کنند. امروز می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم با این حال به همه ارکان باشگاه خسته‌نباشید می‌گویم.

وی در مورد اینکه چرا تیم نساجی کمتر اقدام به شوت‌زنی می‌کرد، گفت: گاهی اوقات موقعیت را پیدا نمی‌کنیم و گاهی هم حریف ما را آنالیز می‌کند و شکل بازی ما را می‌بیند، به این ترتیب بازیکنان کمتر در موقعیت شوت‌زنی قرار می‌گیرند و یا بازیکنان شوت‌زن را بلاک می‌کند که این هم بخشی از تاکتیک است. ما بازیکنان شوت‌زن داریم همه هم می‌دانند که خود من زمانی که بازی می‌کردم عاشق شوت زدن بودم اما شوت‌زدنی باید در موقعیت مناسب باشد ولی گاهی به خاطر فشردگی حریف این اتفاق رخ نمی‌دهد.

سرمربی نساجی در مورد نحوه قضاوت عرب‌براقی داور مسابقه گفت: من آدم واقع‌گرایی هستم. در بازی رفت با این که شکست خوردیم و کلی هم به فحاشی شد اما از یاسر همرنگ داور مسابقه تشکر کردم. امروز هم نه به خاطر اینکه بازی مساوی شده بلکه واقعاً عرب‌براقی از یک خانواده فوتبالی است. پدر او حسین عرب‌براقی از داوران برجسته کشور است. دامادشان علیرضا فغانی است. داور امروز عرب‌براقی بی‌نقص بود.

مطهری در مورد اینکه مربی استقلال صحبت از خطای مشکوک پنالتی روی قائدی کرده است، گفت: قائدی بچه بوشهر است و در کنار دریا زندگی می‌کرده و شیرجه زدن را دوست دارد او خیلی خوب شیرجه می‌زند و اینها هم عادت‌شان است می‌خواهند از همه داوران خودشان را طلبکار بدانند.

وی در مورد تعویض‌های تیمش گفت: باید بگویم جوانان ما در مسیر پیشرفت هستند. علی هم در دور رفت کم بازی کرد اما در ۵-۶ بازی دور برگشت بازی کرده این ذهنیت که تعویض به خاطر بازی بد بازیکن است درست نیست. گاهی تعویض به خاطر تغییر مدل و روش بازی است. ما می‌خواستیم با دو مهاجم بازی کنیم و شکل بازی تیم را عوض کردیم تا رو به جلو باشیم. تعویض‌هایم تاکتیکی بود. می‌خواستیم رو به جلو حرکت کنیم. اگر گل‌های زده تیم ما را نگاه کنید به اندازه برخی تیم‌های بالای جدول گل زده‌ایم. من همیشه فوتبال رو به جلو را دوست دارم. اما بعد از بازی برخی دوستان اظهارنظر می‌کنند در حالی که در آن لحظات بازی تصمیم‌گیری کار سختی است و در آن دقایق دچار چالش هستیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • هرکی ارسالی در
    چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

    بهتون ثابت شد که سیرک برتر جنگله؟

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها