کد خبر: 598438
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۱۱:۱۱:۳۹
| |

همه چیز به هم ریخت!

تصمیم نهایی مسی درباره پاریسن‌ژرمن مشخص شد

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، قصد ندارد قراردادش با پاریسن‌ژرمن را تمدید کند.

تصمیم نهایی مسی درباره پاریسن‌ژرمن مشخص شد
کد خبر: 598438
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۱۱:۱۱:۳۹

قرارداد مسی با پاریسن‌ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با این باشگاه نیست. 

به گزارش ورزش سه، در حالی که بسیاری از رسانه‌های فرانسوی از جمله لوپاریزین پس از قهرمانی این بازیکن در جام جهانی 2022 قطر به همراه تیم ملی آرژانتین مدعی شده بودند که او برای تمدید قراردادش با پی اس جی به توافق رسیده، حالا به نظر می‌رسد که شرایط به شکل دیگری پیش رفته است. 

روزنامه اکیپ خبر داده که مسی دیگر هیچ تمایلی برای امضای قرارداد جدید با پاریسن ژرمن ندارد و این تصمیم نهایی او در این زمینه است. ظاهرا این بازیکن در حال بررسی دو گزینه دیگری است که پیش رو دارد: بازگشت به بارسلونا و پیوستن به اینترمیامی در لیگ آمریکا. 

مسی پس از پایان مهلت قراردادش با بارسلونا با قراردادی دو ساله و به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی پیوست و در طول فصل اول حضورش در این تیم نتوانست آن بازیکن همیشگی باشد اما شرایط در فصل دوم تغییر کرد. 

با این حال، شرایط این باشگاه و زندگی شخصی این ستاره آرژانتینی او را مجاب کرده که تصمیم جدیدی برای آینده‌اش بگیرد و حالا قصد دارد به زودی تصمیم نهایی‌اش از بین دو گزینه‌ای که در حال حاضر در اختیار دارد را بگیرد. 

با این حال، مدیران پی اس جی همچنان به تلاش برای متقاعد کردن او ادامه خواهند داد و امیدوار هستند که بتوانند مسی را برای امضای قرارداد جدید تا تابستان 2024 راضی کنند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها