اولین مصاحبه فوق ستاره بعد از فتح جام جهانی؛

ناگفته‌های لئو از خوشحالی جنجالی جلوی هلند/ جام قهرمانی با مسی حرف زد!

لیونل مسی، برای اولین‌بار بعد از فتح جام جهانی، در یک مصاحبه شرکت کرد و به سؤالات یک رادیوی آرژانتینی درباره تجربه‌اش از این اتفاق بزرگ پاسخ داد.

ناگفته‌های لئو از خوشحالی جنجالی جلوی هلند/ جام قهرمانی با مسی حرف زد!
کد خبر: 594447
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۱۸:۳۵:۴۸

لیونل مسی از زمانی که در استادیوم لوسیل قطر جام جهانی را بالای سر برد و تنها افتخار فوتبالی‌ای که جای خالی‌اش را احساس می‌کرد به دست آورد تا امروز، در هیچ مصاحبه‌ای شرکت نکرده بود. کاپیتان آرژانتین اما امروز این سکوت را شکست و در مصاحبه با رادیو اوربانا پلی شرکت کرد.

خوشحالی بعد از گل مقابل هلند؟ دوست ندارم با آن تصویر به یاد آورده شوم

به گزارش ورزش سه، مسی در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل هلند وقتی به گل رسید، خوشحالی بعد از گل خاصی به نمایش گذاشت که به یکی از صحنه‌های تاریخی جام 2022 تبدیل شد. حرکت مسی شخصیت کارتونی توپو جیجیو را تداعی می‌کرد. او در مصاحبه امروز درباره آن صحنه گفت: «همان لحظه به فکرم رسید. بعضی از بچه‌های هم‌تیمی گفتند دیدی فن‌خال چه گفت؟ همین باعث شد تحریک بشوم و آن حرکت را بکنم. اتفاقی بود که افتاد. از آن کارم خوشم نمی‌آید. ولی ما در لحظاتی پرتنش بودیم و همه عصبی شده بودیم. به‌هیچ‌وجه از قبل به این ماجرا فکر نکرده بودم. دوست ندارم که آن تصویر از من باقی بماند.»

 

مصاحبه مسی-1

 

مصاحبه مسی-2

عکس تاریخی مسی روی دست‌ها به یاد عکس تاریخی دیه‌گو مارادونا

دوست داشتم دیه‌گو مارادونا جام را به من بدهد. عکسی که از من روی دست‌ها گرفته شد واقعا زیبا درآمده. همه با دیدن این عکس یاد عکس تاریخی دیه‌گو افتادند. من هم خیلی خوشم آمد؛ چراکه معتقدم هرچه دارم را از کسانی گرفته‌ام که همیشه از من حمایت کرده‌اند. سرودی که هواداران می‌خواندند واقعا احساسی‌ام کرده بود.

 

مصاحبه مسی-3

سرود لا موسکا که آرژانتینی‌ها بعد از قهرمانی خواندند

این سرود خیلی خوب است. قبل از جام جهانی هم گفته بودم خیلی دوستش دارم ولی آن روزها هنوز معروف نشده بود. هرچه گذشت، افراد بیشتری آن را زمزمه کردند و فریاد زدند. در جام جهانی همه این آهنگ را می‌خواندند؛ نه فقط آرژانتینی‌ها. ریتم و ترانه‌اش جوری است که آدم را اسیر می‌کند.

پیام مسی به لئوی جوانی که تازه به بارسلونا پیوسته بود

اگر به آن زمان برمی‌گشتم به لئوی جوان می‌گفتم اتفاق فوق‌العاده‌ای در انتظارش است. چیزی که حتی تصورش را هم نمی‌تواند بکند. می‌گفتم مسیر خیلی زیبایی در پیش داری؛ مسیری با لحظات دشوار که باید از آن‌ها عبور کنی ولی هرگز نباید از رویاهایت دست بکشی. چرا که در نهایت بزرگترین پاداش ممکن را به دست می‌آوری و داستانت با پایان خوش تمام می‌شود. درست مثل یک فیلم سینمایی.

لحظه جادویی بالای سر بردن جام جهانی

وقتی جام طلایی را آنجا دیدم نمی‌توانستم از آن چشم بردارم. جام صدایم کرد و گفت بیا و بلندم کن. حالا می‌توانی به من دست بزنی. وقتی در آن استادیوم زیبا جام را دیدم که می‌درخشد، دیگر به هیچ چیز فکر نمی‌کردم جز آن لحظه جادویی.

فتح جام جهانی مسی را تغییر داده؟

واقعیت این است که از آن روز همه‌چیز برای من و همه عوض شده. واقعا اتفاق بزرگی بود. حالا که مدتی گذشته، تازه می‌فهمیم چه ابعاد عظیمی داشت. ما به چیزی رسیدیم که بزرگترین رویایمان بود و من در طول دوران فوتبالی‌ام می‌خواستم به آن برسم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها