این آخرین بازی من برای فولاد خوزستان بود

تصمیم شوکه کننده نکونام؛ تصمیم گرفتم دیگر مربیگری نکنم!

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون واقعا سنگ تمام گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند. حداقل مزد آنها برد در بازی امروز بود.

تصمیم شوکه کننده نکونام؛ تصمیم گرفتم دیگر مربیگری نکنم!
کد خبر: 598358
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۰۹:۱۵:۴۹

جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل الفیصلی عربستان اظهار داشت:  به جمع 4 تیم برتر غرب آسیا رسیدیم و از این موضوع خوشحال هستیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. واقعا سنگ تمام گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند. حداقل مزد آنها برد در بازی امروز بود.

به گزارش ورزش سه، وی ادامه داد: خیلی با برنامه بازی کردیم و موقعیتی به تیم حریف ندادیم. بازیکنانم امروز چیزی که باور داشتند را انجام دادند. ما باور داشتیم که از تیم‌های خوب آسیا هستیم. درست است که از خیلی از شرایط شاید قابل مقایسه با تیم‌های دیگر نباشیم اما جسارت و بزرگی ما امروز در زمین دیده شد. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم و این پیروزی مبارک بازیکنان، هواداران و مخصوصاً شخص ابراهیمی باشد که برای فولاد خوزستان واقعاً زحمت کشیده. اینجا از او یاد می‌کنم. از او خیلی چیزها یاد گرفتم.

نکونام خاطرنشان کرد: من آدم حرفه‌ای هستم و زندگی و وقتم را برای فوتبال و فولاد می‌گذارم، اما اینجا شاید درست نباشد اما این آخرین بازی من برای فولاد خوزستان بود. دیگر روی نیمکت فولاد نخواهم بود. شرایط سختی در یک ماه گذشته برای من به وجود آمد و تصمیم گرفتم دیگر مربیگری نکنم. خودم، خانواده ام، شخصیتم و احترام برای بازیکنانم را از هر چیزی بیشتر دوست دارم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها