کد خبر: 597809
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ۱۱:۴۲:۲۴
| |

تماس فوری یحیی با مدیرعامل؛

مخالفت پرسپولیس با تصمیم مهم سپاهان

یحیی گل‌محمدی مخالف پُر شدن ورزشگاه نقش جهان اصفهان در دیدار حساس مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی است.

مخالفت پرسپولیس با تصمیم مهم سپاهان
کد خبر: 597809
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ۱۱:۴۲:۲۴

سپاهان پیش از دیدار با پرسپولیس مصاف دوستانه ای را با زنیت برگزار کرد که این بازی دوستانه با حضور گرم تماشاگران اصفهانی همراه شد.

به گزارش خبرورزشی، این حضور تیم سپاهان را بر آن داشت تا با مذاکره با مدیران استانی با تعداد تماشاگران بیشتر از ۳۰ درصد میزبان تیم پرسپولیس باشد و این درخواست در روزهای آتی به طور رسمی به نهادهای ذیربط  ارایه می‌شود.

در حال حاضر تیم‌های لیگ برتری می‌توانند دیدارهای خانگی را با حضور ۳۰ درصدی تماشاگر برگزار کنند. به نظر می‌رسد سپاهان می‌خواهد برای بازی با پرسپولیس میزبان حداکثری تماشاگر باشد تا با روحیه بالا به دیدار با سرخ‌ها برود.

این در حالی است که پرسپولیسی‌ها مخالف اضافه شدن تعداد تماشاگران تیم مهمان هستند. در همین راستا شنیدیم یحیی گل محمدی با رضا درویش تماس فوری گرفته و از او خواسته است پیگیر ماجرا باشد.

پیش بینی می‌شود باشگاه پرسپولیس به زودی مکاتبات لازم برای جلوگیری از اضافه شدن سهمیه ۳۰ درصدی تماشاگران سپاهان در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور را با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام دهد.

گفتنی است رضا فتاحی سرپرست تیم اصفهانی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان در بازی با پرسپولیس می‌تواند پذیرای بیش از ۳۰ درصد از تماشاگران باشد؛ گفت: «این مسئله را نمی‌دانم. مسئولان استان و مسئولین باشگاه یک جلسه برگزار خواهد کرد و در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد اما حضور هواداران قطعی خواهد بود و امیدواریم که همه هواداران حداکثری به ورزشگاه بیایند.»

گفتنی است فینال زودهنگام جام حذفی کشور، روز چهارشنبه ۳ اسفندماه سالجاری رأس ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها