کد خبر: 590810
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۴:۵۵:۴۹
| |

گلایه گل‌محمدی از نبود هواداران و توضیح در مورد دعوای ترابی و موسوی

جای هواداران تا کی خالی است؟/ مساله ترابی بی‌جهت بزرگ شد

سرمربی پرسپولیس می‌گوید جام حذفی جام شگفتی‌هاست ولی تیمش تمرکز کافی برای بازی با ون‌پارس دارد.

 جای هواداران تا کی خالی است؟/ مساله ترابی بی‌جهت بزرگ شد
کد خبر: 590810
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۴:۵۵:۴۹

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ون پارس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: دوست داشتم با تماشاگران به مصاف حریف برویم. همه جای دنیا بازی‌ها با هوادار برگزار می‌شوند اما در لیگ ما هنوز اتفاقی نیفتاده است. امیدوارم مسئولان کاری کنند چون فوتبال برای هواداران است و این به ما کمک می‌کند. با یک تیم قابل احترام اما ناشناخته بازی داریم. آن‌ها در ۸ بازی آخرشان ۵ برد و ۳ مساوی داشته‌اند.

به گزارش ایسنا او ادامه داد: حریف با آمدن مربی جدیدش متحول شده و پیشرفت داشته است. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و باید باهوش و زرنگ فوتبال بازی کنیم. تمرکز کافی برای بازی فردا داریم و امیدواریم بتوانیم با یک بازی رو به جلو از این مرحله عبور کنیم. ما با تمام قوا بازی می‌کنیم. جام حذفی مهم است و می‌توانیم با پشت سر گذاشتن چند بازی یک جام بگیریم. بازیکنان ما همه انگیزه دارند و باکیفیت هستند و سعی می‌کنیم از همه نفراتمان استفاده کنیم.

گل محمدی درباره غیبت سعید صادقی و شیخ دیاباته گفت: سعید چند روز نیاز به استراحت دارد و دیاباته هم بعد از یک هفته به تمرینات گروهی برمی‌گردد.

او درباره غیبت ترابی و محرومیت او عنوان کرد: بحث ترابی فوتبالی بود و حساسیت بی جهتی نسبت به این موضوع به وجود آمد. کمیته انضباطی تصمیم عجولانه‌ای داشت و داور هم جریمه‌شان کرد. جریمه کارت‌ها اعمال می‌شود اما این‌که بخواهیم بعد از بازی ماجرا را بزرگ کنیم نادرست بود. این دو بازیکن بعد از بازی از هم عذرخواهی کردند. مسائل بزرگتری همیشه اتفاق می‌افتد و همه گذشت می‌کنند. نباید قضیه را فرافوتبالی کنند چون اتفاق خاصی نیفتاد.

او در پایان اضافه کرد: امیدواری زیادی داریم برای این‌که بتوانیم به فینال برسیم و جام را ببریم. ما یکی از مدعیان قهرمانی هستیم. جام حذفی جای جبران ندارد و نمی‌توانیم بعد از یک بازی جبران کنیم. باید تمرکز بالایی داشته باشیم و اشتباهات کمتری داشته باشیم. امیدواریم با این تفکر جلو برویم و جام حذفی را برای خودمان کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها